خبرگزاری کار ایران

معینی: مطمئن کرانچار برای تک تک زمان ها برنامه دارد/ ایرانی ها در روزهای سخت امیدوار کننده تر بوده اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۹۳۲

رئیس کمیته جوانان درباره‌آخرین وضعیت تیم فوتبال امید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید گفت: این تیم با انگیزه بالا تمرینات خود را برای اولین دیدار در بازیهای آسیایی آماده می کند. بدون شک با شناختی که از کرانچار دارم، مطمئنم برای تک تک زمان هایی که سپری می شود برنامه ریزی داشته و با بازیکنان مرتبا کار می کند.

وی ادامه داد: اولین دیدار ما برای تیم عربستان است که این تیم بسیار خوب بوده  و در واقع در گروه سختی قرار داریم. باید با تمرکز کامل در مسابقات حضور داشته باشیم. کادر فنی و کرانچار نسبت به شرایط حال حاضر ما، اقدامات خوبی را انجام دادند و شرایط خوبی بر تیم حاکم است. امیدوار هستیم که تیم امید کشورمان نتیجه خوبی بگیرند.

رئیس کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: بدون شک روزهای سخت ایرانی ها، روزهای امیدوار کننده و بهتری خواهد بود چرا که تمام تمرکز و تلاششان را برای موفقیت به کار می گیرند و به هدفشان می رسند. کادر فنی به همراه بازیکنان اهمیت موضوع را می دانند که سالهای سال است که تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در المپیک تلاش می کند . این تیم شروعی برای تیم المپیک ما است و امیدوارم در بازیهای آسیایی موفق باشیم تا به هدفمان که حضور در المپیک است، برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز