خبرگزاری کار ایران

امینی: روی اشتباهات فردی به چین باختیم/ نماینده ملت ایران در جاکارتا هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۷۳

کاپیتان تیم ملی امید درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی امینی، دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم پیش از دیدار مقابل عربستان در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی 2018 گفت: وضعیت خوبی بر تیم حاکم است و تمرینات شاداب و باانگیزه‌ای را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنیم. همه ما همدل و هم‌قسم شده‌ایم که بتوانیم بهترین عملکرد را در این بازی‌ها از خود به نمایش بگذاریم و در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی مقابل چین و عراق اظهار داشت: بازیکنان مسابقات داخلی و خارجی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. بازی مقابل چین سنگین و خوب بود. در این بازی روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم. مقابل عراق نیز دو دیدار تدارکاتی بسیار خوب را پشت سرگذاشتیم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی نتایج خوب و لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: هماهنگی بچه‌ها و جو شادابی که بین بازیکنان وجود دارد، باعث شده تا با انگیزه بالا به مصاف حریفان خود برویم. بازی اول سخت است و امیدوارم پیروز میدان باشیم. ما نماینده ملت ایران هستیم و می‌خواهیم دل آنها را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز