خبرگزاری کار ایران

نزهتی در گفت و گو با ایلنا:

هیچ کس نمی‌تواند رابطه هواداران و بازیکنان سپیدرود را خراب کند / با قدرت ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۴۵

مهاجم سپیدرود رشت معتقد است در هفته‌های آینده در کنار آرامش بازیکنان، سرخپوشان می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند و البته با حمایت طرفداران در بازی‌های خانگی آنها روند امتیازگیری موفقی داشته باشند.

محمد نزهتی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج سپیدرود رشت در هفته‌های ابتدایی لیگ هجدهم اظهار داشت: تیم ما همه نوع مشکلی داشت و ما خیلی دیر تمرینات را آغاز کردیم. به هر حال تمرکز کاملی نداشتیم و با بازیکنانی که به ما اضافه شدند و ناهماهنگی که داشتیم نتایج بدی کسب کردیم و بدترین آنها مقابل سپاهان بود که مقابل طرفدارانمان شرمنده شدیم و امیدواریم مقابل پدیده با همدلی بازیکنان سه امتیاز را کسب کنیم و از قعر جدول فاصله بگیریم چراکه قعر جدول جای سپیدرود نیست.

او ادامه داد: به هر حال فکر می‌کردیم که در نتیجه گیری به مشکل بخوریم اما تصور نمی‌کردیم خیلی زود در کادرفنی تغییرات داشته باشیم. از نظر من اگر طرفداران و خداداد عزیزی خویشتن داری می‌کردند الان وضعیت اینگونه نبود. نتیجه بد بود و اعتراض طرفداران طبیعی بود در مقابل برخورد سرمربی هم طبیعی بود اما صبر و تحمل طرفین اگر بیشتر بود، چنین شرایطی پیش نمی‌آمد. تیم ما ضعیف نیست و شاید با تیم‌های برتر نتوانیم رقابت کنیم اما حداقل میانه جدول جای ماست. رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدواریم از نظر بدنسازی هم به شرایط ایده آل برسیم تا در بازی مقابل پدیده دل طرفدارانمان را شاد کنیم.

نزهتی درباره بازگشت حسین کعبی به تمرینات که قرار است به زودی انجام شود، گفت: این اتفاق بسیار خوبی است و برای اینکه فکر کردیم نظر عزیزی احساسی است به او گفتیم که مانع از جدایی کعبی شود که می‌گفت به دلیل مسائل فنی حق دارم که چنین تصمیمی بگیریم. حسین کعبی بازی‌های ملی بزرگی را پشت سر گذاشته و بازگشت او به روحیه بازیکنان در این مقطع کمک می‌کند. ما با قدرت ادامه می‌دهیم و دلم روشن است که در آینده نزدیک بهتر می‌شویم.

مهاجم سرخپوشان ادامه داد: پس از بازی با سپاهان روی همه کادرفنی و بازیکنان فشار بود و  آقای عزیزی از این ناراحت بودند که چرا بازیکنان بومی سمت هواداران رفتند و از آنها عذرخواهی کردند. این وظیفه ماست و دوست داشتیم به آنها اعلام کنیم که در هفته‌های بعد نتایج را جبران می‌کنیم. رابطه بازیکنان سپیدرود و طرفداران همیشه خوب بوده و هیچ کس نمی‌تواند آن را خراب کند. این واقعیتی است که همیشه بوده و این یک عذرخواهی بود نه اینکه خودمان را مقصر نشان ندهیم. همه ما در شکست سنگین برابر سپاهان مقصر بودیم و مطمئن باشید که دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

نزهتی در پایان اظهار داشت: حالا که سرمربی ما کنار رفته به درد فوتبال گیلان و تیم بومی، مربی بومی می‌خورد و با کمک آقای ناظمی به نظرم آقای حق شناس و مربیان گیلانی به تیم ما اضافه شوند می‌توانیم فصل را ادامه بدهیم تا سرمربی جدیدی مشخص شود. ارتباط مربی بومی شرایط را درک می‌کند و مشکلات تیم را مشکلات خودش می‌داند. شرایط ما در حال حاضر ایده آل نیست و دوست دارم از طرفداران عزیزمان دعوت کنم این هفته بیشتر از همیشه پشت ما باشند و بازی به گونه‌ای است که اگر حمایت آنها پشتوانه ما باشد می‌توانیم با سه امتیاز از بازی برابر پدیده از زمین مسابقه خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز