خبرگزاری کار ایران

حق شناس: منتظر هستیم تا وضعیت ما مشخص شود

من و طباطبایی هستیم تا سپیدرود بیشتر از این یتیم نشود!

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۷۷

مربی سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد مالک باشگاه با پایبندی به تعهداتش کادرفنی را متقاعد به ادامه همکاری کند.

سهیل حق شناس در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: در شرایط خاص و باورنکردنی بازی کردیم و به تساوی هم رسیدیم که نباید در دقایق پایانی بازی گل دریافت می‌کردیم اما باید به این هم توجه داشته باشیم با شرایط بدنی که بازیکنان داشتند و استراحت کمی پس از سفر پرماجرا به تبریز داشتیم جمع کردن روحیه آنها بسیار سخت بود. جا دارد از همکاری سازمان لیگ و باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر کنم که با تعویق بازی به توافق رسیدند. تیم ما توان کسب سه امتیاز را نداشت و به نظرم با بازی دفاعی یک امتیاز کافی بود.

حق شناس درباره استعفای کادرفنی سپیدرود گفت: آقای عزیزی انتظار داشتند مالک باشگاه به تعهداتش عمل کند که اینطور نشد و تصمیم گرفتند امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شوند تا شکایتشان را تنظیم کنند. عزیزی گفت با این اوضاع شرایط کار کردن برای ما بسیار سخت است. حقیقت هم را می‌گویند، شرایط باورنکردنی است.

مربی سپیدرود بیان داشت: اینکه بخواهیم هر طوری که شده هر جایی که خواستیم حضور داشته باشیم، نمی‌شود. خودم به شخصه همیشه قصد دارم کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم. نیازی به حضور مدیرعامل و مالک در تمرینات و مسابقات نیست و آنها باید مشکلات پیرامون تیم را حل کنند تا بازیکنان با تمرکز به ادامه مسابقات فکر کنند.

حق شناس افزود: به هر حال باید در زمانی که وضعیت مشخص نیست کسی باشد تا بازیکنان را جمع کند و من به همراه آقای طباطبایی هستیم تا تیم ما بیشتر از این یتیم نشود! متاسفانه این واقعیتی است که در بدترین شرایط ممکن حضور داریم و نگاه ما به مالک باشگاه است تا مشکلات را حل و فصل کنند و آقای عزیزی با کادرفنی به رشت برگردند. منتظر هستیم تا وضعیت ما مشخص شود و بازیکنان غیربومی ما به رشت بیایند تا برای تمرینات پیش از بازی آینده آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز