خبرگزاری کار ایران

در بازی فولاد فحاشی شد، در اهواز جبران کردند

مبعلی:شاید امسال هم یک شگفتی جدید رخ بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۱۰

ایمان مبعلی کاپیتان این فصل استقلال خوزستان با وجود تجربه بالا، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش در فصل جاری خواهد بود

به گزارش ایلنا، ایمان مبعلی کاپیتان این فصل استقلال خوزستان با وجود تجربه بالا، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش در فصل جاری خواهد بود.

با وی درباره اتفاقات حاشیه‌ای ورزشگاه غدیر اهواز و همچنین شرایط استقلال خوزستان در فصل پیش رو همکلام شدیم.

درخصوص بازی مقابل پرسپولیس صحبت کن.

فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی را نسبت به بازی‌های گذشته، در این بازی از خود نشان دادیم. ما موقعیت‌های تقریبا بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اگر کمی دقت می‌کردیم سه امتیاز را به دست می‌آوردیم.

پرسپولیسی‌ها از میزبانی تیم شما رضایت نداشتند.

به نظر من نباید تعداد کمی از تماشاگران این کار را می‌کردند که من به شخصه با این کار مخالف بودم چون باعث شد تلاش بازیکنان ما کمتر دیده شود. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داشتیم و دیدید که پابه‌پای آنها تلاش کردیم و اگر در طول بازی تمرکزمان را حفظ نمی‌کردیم شاید شکست می‌خوردیم.

خیلی‌ها معتقدند به خاطر اتفاقات هفته قبل بوده که این همه سنگ‌پرانی در ورزشگاه اتفاق افتاد.

من شنیدم در بازی پرسپولیس – فولاد به هواداران خوزستانی توهین‌هایی صورت گرفته، به همین دلیل این هفته تماشاگران خوزستانی خواستند این کار را تلافی کنند.

در طول بازی، یکی از بهترین بازیکنان استقلال خوزستان بودی.

نیاز به زمان دارم تا به هماهنگی برسم. دوست دارم امسال هم یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌ام باشد و هواداران از من راضی باشند.

خیلی‌ها فکر نمی‌کردند برای فوتبالت استقلال خوزستان را انتخاب کنی.

بالاخره این شهر زادگاهم است و به خاطر علاقه به مردم خوزستان قبول کردم که در تیم استقلال این شهر بازی کنم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امسال در لیگ برتر بمانیم. می‌دانیم کار سختی داریم و باید خیلی در شرایط ایده‌آلی باشیم تا دچار افت نشویم.

در طول بازی مدام با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش می‌کردی.

خب اکثر بازیکنان پرسپولیس دوستان من هستند. حتی در یک صحنه به سیدجلال گفتم زودتر بازی را شروع کن تا سنگ‌پرانی‌ها بیشتر نشود. امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی در فوتبال نباشیم.

با گذشت سه هفته، کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

پرسپولیس همچون گذشته مدعی قهرمانی است. استقلال هم که کم‌کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. سپاهان هم امسال نشان داد مدعی است. در کل لیگ جذابی را امسال شاهد خواهیم بود زیرا فاصله تیم‌های نسبت به هم نزدیک است و شاید امسال هم یک شگفتی جدید رخ بدهد.

این هفته باید به مصاف نفت آبادان بروید.

بازی سختی است. نفت امسال در سه هفته اول شرایط خوبی داشته است. ما هم تلاش می‌کنیم بتوانیم در این بازی به برد برسیم. امیدوارم تماشاگران از این بازی رضایت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز