خبرگزاری کار ایران

آزادی: در جاکارتا تجارب ارزشمندی کسب می کنیم/ با آمادگی کامل به محل برگزاری مسابقات رسیده ایم

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۴۴

ازادی در خصوص شرایط تیم ملی امید گفت:بچه های تیم انگیزه زیادی دارند و کادر فنی هم با جدیت عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا آزادی درباره روند آماده سازی تیم امید ایران پیش از ورود به جاکارتا اظهار داشت:خوشبختانه شرایط اردو و تمرینات بسیار خوب بوده ، بازی های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و حالا با آمادگی کامل به محل برگزاری مسابقات رسیده ایم. وضعیت اردو در اینجا هم مطلوب است. البته روز اول ناهماهنگی هایی در مورد غذای تیم وجود داشت که تا حدودی طبیعی به نظر می رسید اما از شب گذشته مشکلی در این خصوص هم نداشتیم، هماهنگی های لازم انجام شد و خوشبختانه کیفیت غذا هم خیلی خوب است.

وی در ادامه پیرامون حضور تیم زیر 21 سال ایران در این مسابقات و رقابت با سایر حریفان و مدعیان فوتبال آسیا گفت:خوشبختانه در تیم فعلی به رغم شرایط سنی پایین تر نسبت به برخی تیم های دیگر، اکثر بچه ها سوابق و تجارب بسیار خوبی دارند. با تجربه حضور در بازی های رده بزرگسالان ، مسابقات لیگ برتر حتی بازی های آسیایی به این مسابقات آمده اند و امیدواریم بتوانیم به انتظارات به خوبی پاسخ بدهیم. تیم ما سطح بالایی دارد و در جاکارتا تجارب ارزشمندی کسب می کنیم.

مهاجم تیم ملی امید در پایان گفت:بچه های تیم انگیزه زیادی دارند و کادر فنی هم با جدیت عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارد. آماده ایم که همه در کنار هم  برای خوشحال کردن مردم با تمام وجود بجنگیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز