خبرگزاری کار ایران

دو خبر از خونه به خونه؛ از دخالت بی‌جا نماینده شورای شهر تا احتمال تغییر در کادر سرپرستی

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۸۷

باشگاه خونه به خونه بابل بالاخره در فصل جدید لیگ یک حضور خواهد داشت و آنها در آخرین گام، اکبر محمدی را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کردند.

 از نکات جالب توجه حضور خونه به خونه در لیگ یک آن است که 49 درصد سهام این باشگاه به شورای شهر واگذار شده است و 51 درصد مابقی نیز برای قاسم حسن زاده مانده است. در این بین اما یکی از نماینده‌های شورای شهر در اعتراض به تیم بستن قاسم حسن زاده اعتراض کرده و عنوان داشت که نماینده‌های شورای شهر نیز باید به تیم بازیکن و مربی پیشنهاد دهند.

این اعتراض نماینده شورای شهر از جهتی مثبت است که بدانیم آنها سهامدار هستند و می‌بایست بابت هزینه‌های خود برنامه داشته باشند اما این دخالت نماینده شورای شهر در این برهه زمانی حساس بی‌جا است. خونه به خونه زمان زیادی برای مشورت و تیم بستن ندارد و آنها دو روز دیگر میزبان ملوان هستند و اگر مدیران غیرورزشی بخواهند برای این تیم تصمیم بگیرند، قطعا باید در انتظار نابودی تنها نماینده مازندران در لیگ یک باشیم.

از دیگر اخبار رسیده شده از تیم خونه به خونه باید به احتمال تغییر کادر سرپرستی باشگاه اشاره کرد. ابراهیم محمودی که فصل قبل سرپرست خونه به خونه بود، نتوانست در برهه‌های زمانی حساس برای تیم خونه به خونه تصمیمات درستی بگیرد و آخرین آن می‌توان به دخالت نامربوط او در برنامه زنده تلوزیونی اشاره کرد که واکنش تند مالک باشگاه را در پی داشت. به هر حال این احتمال وجود دارد که مدیریت باشگاه در آخرین تغییرات خود، کادر سرپرستی را عوض کند و شخصی معتبر را در این سِمت منصوب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز