خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا

گزینه‌های هدایت خونه به خونه بابل لو رفت؛ از مربی محبوب استقلال تا رفیق گل محمدی

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۱۹

خونه به خونه بابل قصد حضور در لیگ یک را دارد و برهمین اساس، آنها در تلاش برای جذب سرمربی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابلی‌ها که هنوز تلخی پیروزی مقابل برق جدید و عدم صعود به لیگ برتر را از یاد نبرده‌اند، این روزها با اعلام حمایت از قاسم حسن زاده، بار دیگر می‌خواهند رنگ و بوی مسابقات لیگ یک را جذاب کنند و باحضور پرشور خود، این رقابت‌ها را جذاب‌تر کنند.

در این بین اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هرچه سریعتر سرمربی را مشخص کنند و باتوجه به تفکرات سرمربی، اقدام به جذب بازیکن کنند. نام 6 مربی روی میز مالک باشگاه خونه به خونه قرار گرفته است که به مرور، تحلیلی کوتاه بر عملکرد چند فصل گذشته آنها خواهیم انداخت؛

1. مجید نامجمومطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران چند سالی است که از فوتبال دور بوده و او که پیش‌تر در تلوزیون کارشناسی نیز می‌کرده، اکنون این کار را نیز نمی‌کند و مشخص نیست براساس چه متر و معیاری گزینه باشگاه خونه به خونه شده است. نامجومطلق سابقه کار کردن در لیگ یک را با گل گهر سیرجان دارد اما جز صرف هزینه‌های فراوان برای سیرجانی، چیزی عائد آن شهر نکرد.

2. حسین رحمانی

رحمانی سابقه کار کردن با قاسم حسن زاده را دارد. او با بابلی‌ها موفق شد از لیگ سه به لیگ دو بیاید و تیم امید خونه به خونه را نیز در لیگ برتر امید کشور قهرمان کند. او اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از بازیکنان جوان دارد و هرجا که مربیگری کرده، از این پوئن خود استفاده نموده است. رحمانی سابقه فعالیت چشمگیری در لیگ یک ندارد اما سوابق او در پایه‌ها درخشان می‌باشد و بعید است که مالک باشگاه خونه به خونه، به سراغ این گزینه برود.

3. سیروس دین محمدی

بازیکن سابق آبی‌ها که سابقه نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان دستیار را نیز در کارنامه دارد، دو فصلی است در لیگ یک تیمداری می‌کند اما به موفقیت آنچنانی دست پیدا نکرده است. دین‌محمدی راه‌آهن را در لیگ یک نگه داشت اما سهم عمده نگهداشتن راه آهن در لیگ یک، برای پاشازاده بود زیرا پاشازاده در نیم فصل اول مسابقات آن سال، امتیازات فراوانی برای لوکوموتیورانان کسب کرده بود. دین‌محمدی شهرداری تبریز را در لیگ یک نگه داشت که این کارش چندان چشمگیر نبود زیرا بازیکنانی که وی در اختیار داشت، بازیکنان شاخص و بااستعدادی بودند و گواه بر این موضوع نیز، انتقال آنها در نقل و انتقالات به تیم‌های لیگ برتری می‌باشد.

4. هومن افاضلی

گزینه‌ای سوخته به نظر می‌آید برای رد گم کنی روی میز مالک باشگاه خونه به خونه قرار گرفته است. افاضلی فصل گذشته در مقاطعی هدایت نفت تهران و صبای قم را برعهده گرفت که در پایان، هر دو تیم به لیگ پائین‌تر سقوط کردند و نام افاضلی، خراب‌تر از قبل نیز شد. افاضلی در تیم‌های ملی پایه نیز چندان عملکرد مثبتی از خود به نمایش نگذاشته است و به نظر می‌آید بحث حضور او در بابل، از نظر عقل غیرمنطقی است.

5. مجتبی حسینی

مجتبی حسینی یک آنالیزور به تمام معنا است. او نشان داد که هیچگاه یک سرمربی خوب نبوده و در مقاطع حساسی که باید تصمیم صحیح گرفت، اشتباه کرده و چوبش را نیز خورده است. از ناکامی او در ذوب آهن گرفته تا دستیاری مجددش در کنار گل محمدی در تراکتورسازی، همه از ناکامی او سخن می‌گوید. حسینی در ابتدای فصل هدایت مس کرمان را قبول کرد اما در شورای فنی باشگاه رای مثبت نگرفت و به همین دلیل جایش را به نادر دست نشان داد فلذا اگر او مربی لیگ یک‌بازی بود، کرمانی‌ها به راحتی از دستش نمی‌دادند.

6. پرویز مظلومی

دور بودن پرویز مظلومی از فوتبال، از او به عنوان یک گزینه روی میز، چیز دیگری نساخته است. او بیش از 5 سال است که در فوتبال کشور مربیگری نمی‌کند و تیمی حاضر نیست با تفکرات قدیمی او کنار بیاید. عدم مربیگری او در لیگ یک یکی دیگر از چالش‌هایی است که قطعا او را از نیمکت بابلی‌ها دور کرده و در حد همان گزینه بودن باقی می‌گذارد.

به هر حال خونه به خونه فرصت چندانی برای بستن تیم ندارد و مالک این باشگاه باید یک مربی لیگ یک‌باز و قدرتمند را روی نیمکت خود بنشاند. گزینه‌های روی میز حسن زاده بیشتر به درد لیگ دو و یا حتی لیگ سه می‌خورند و هواداران بابلی امیدوارند تا با تفکرات و مشاوره‌های صحیح اطرافیان باشگاه، مالک تیم بتواند مربی‌ای در خور و شان مردم بابل به این شهر بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز