خبرگزاری کار ایران

اختلافاتی که ادامه‌اش به ضرر پزسپولیس است؛

درگیری روی سکوها در تمرین سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۱۸۷

حواشی ایجاد شده در تمرین امروز پرسپولیس باعث عصبانیت برانکو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان رخ داد و جروبحثی که پس از آن میان بازیکنان پرسپولیس و رئیس کانون هواداران این باشگاه ایجاد شد هنوز ادامه دارد و به تمرین امروز سرخپوشان هم سرایت کرد.

تعطیلی یک روزه تمرینات سرخپوشان توسط برانکو دردی از این تیم دوا نکرد و در تمرین امروز این تیم شاهد درگیری‌هایی بودیم که ریشه‌اش همان اختلاف به وجود آمده است.

در این جلسه تمرینی حدود 700 نفر از هواداران پرسپولیس حضور یافتند که اجازه تشویق بازیکنان از توسط آنها از سوی لیدرها صادر نشد و این موضوع دودستگی روی سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی ایجاد کرد.

وساطت جلال حسینی هم در این میان افاقه نکرد و کش مکش روی سکوها ادامه داشت تا اینکه تشویق خود سیدجلال از سوی عد‌ه‌ای از تماشاگران درگیری روی سکوها را کلید زد و کار به دعوا میان افراد روی سکو کشید.

این موضوع به شدت باعث عصبانیت برانکو شده بود و حاشیه‌های ایجاد شده در کنار شرایط جوی بد ورزشگاه شهید کاظمی که تحت تاثیر دودهای ایجاد شده از کارخانجات اطراف ورزشگاه بود، دغدغه جدید سرمربی پرسپولیس است و باید دید چه تصمیمی در قبال آن خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز