خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: گلرهای استقلال و پرسپولیس توپ روی دروازه‌شان نمی‌آید/ هیچ وقت جواب قلعه‌نویی را نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۳۹

گلر پیکان در مورد سومین کلین‌شیتش مقابل سپاهان صحبت کرد.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز با ارزش خارج از خانه بدست بیاوریم. در ابتدای بازی فشار زیادی روی دروازه ما بود ولی رفته رفته کنترلمان بر بازی بیشتر شد و در نهایت به تساوی رسیدیم.

وی در مورد موقعیت‌های زیادی که از مهاجمان سپاهان گرفت، عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم برای تیمم مفید باشم. بازی مقابل سپاهان و مهاجمان این تیم همیشه سخت است و فکر می‌کنم نتیجه خوبی بدست آوردیم.

گلر پیکان در رابطه با اینکه گفته می‌شود این تیم دفاعی بازی کرده است، گفت: خب ما مقابل یک تیم معمولی بازی نداشتیم و حریف ما سپاهان پر مهره و پر قدرت بود و بازی مقابل این تیم در اصفهان کار راحتی نیست که بخواهیم هجومی هم بازی کنیم.

شیخ ویسی با اشاره به سومین کلین شیتش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی است و از این بابت خوشحالم. بازهم می‌گویم این آمار فقط مربوط به من نیست و با کمک هافبک دفاعی و مدافعان تیم به ثبت رسیده است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی افزود: نمی‌خواهم مقایسه کنم ولی وقتی چنین آماری در استقلال و پرسپولیس به ثبت می‌رسد در برخی بازی‌ها حتی توپ روی دروازه‌شان نمی‌آید و این با اتفاقی که در بازی‌های ما خصوصاً بازی با سپاهان می‌افتد قابل مقایسه نیست.

دروازه‌بان پیکان در مورد اینکه کدام مهاجم سپاهان بیشتر اذیتش کرد گفت: همه مهاجمان این تیم خطرناک هستند ولی ساسان انصاری خیلی ما را آزار داد. یک موقعیت خوب هم از دست داد که البته فکر می‌کنم آفساید بود و داور به اشتباه اعلام نکرد.

شیخ ویسی در مورد پاسخش به صحبت‌های قلعه‌نویی در مورد وقت‌کشی هم خاطرنشان کرد: من ندیدم آقای قلعه‌نویی چنین مصاحبه‌ای انجام داده باشد و فکر می‌کنم از قول او نوشته‌اند. من هیچ وقت جواب ایشان را ندادم و نمی‌دهم و هرچه بگویند درست است. حرفی که زدم حالت شوخی داشت و من برای ایشان احترام قائلم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز