خبرگزاری کار ایران

دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال؛

استقلال در اندیشه استحکام صدرنشینی/ کرانچار به مایلی‌کهن رسید

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۷

سه دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال از هفته‌های هفتم، دهم و یازدهم عصر پنجشنبه در شهرهای تهران و اصفهان برگزاری می‌شود که در مهمترین آنها استقلال به مصاف پیکان می‌رود.

سه دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال از هفته‌های هفتم، دهم و یازدهم عصر پنجشنبه در شهرهای تهران و اصفهان برگزاری می‌شود که در مهمترین آنها استقلال به مصاف پیکان می‌رود.

به گزارش ایلنا، در این دیدارهای معوقه که از هفته‌های هفتم، دهم و یازدهم برگزار می‌شود علاوه بر جدال استقلال و پیکان که در ورزشگاه آزادی برگزاری می‌شود، راه‌آهن تهران با علی دایی میزبان مس کرمان است و سپاهان هم رو در روی استیل‌آذین گهر درود می‌رود.

استقلال- پیکان

این بهترین فرصت برای قلعه‌نویی و شاگردانش است تا با کسب سه امتیاز این دیدار معوقه از هفته هفتم صدرنشینی خود را مستحکم کنند. آنها که دو هفته قبل و بعد از شکست دو بر صفر گهر درود برای اولین بار ردای قهرمانی به تن کردند و این صدرنشینی را در هفته پانزدهم مقابل سپاهان تداوم بخشیدند، حال به دنبال استحکام جایگاه خود در لیگ برتر با کسب 3 امتیاز مقابل پیکان هستند. پیکانی که بعد از استعفا و بازگشت ویسی هفته پانزدهم با یک گل ملوان بندر ازلی را از پیش رو برداشت.

این دیدار عصر پنجشنبه از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال هم اکنون با 28 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پیکان با 18 امتیاز رده چهاردهم را در اختیار قرار گرفته است.

سپاهان- استیل‌آذین گهر دورود

لشگر شکست خورده سپاهان در هفته پانزدهم خود را آماده جدال با نماینده لرستان می‌کند. این تیم که هفته پانزدهم متحمل یک شکست تلخ مقابل استقلال شد، در دیداری معوقه میزبان شاگردان قعرنشین محمد مایلی کهن هستند. سپاهانی‌ها که بعد از چند هفته صدرنشینی حالا جایگاه خود را به استقلال داده و تا رده چهارم هم سقوط کرده در صورت پیروزی در این دیدار می تواند خود را به رده دوم جدول برساند. دیداری که به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها با توجه به شرایط گهر بعید است کار سختی داشته باشند. در طرف مقابل گهر هم از اوضاع خوبی برخوردار نیست و گویا حضور محمد مایلی‌کهن در صدر کادر فنی این تیم دوای درد آنها نبوده است.

دیدار دو تیم پنجشنبه دوم آذر ماه ساعت15:15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

راه‌آهن- مس

علی دایی محکوم است به اینکه با فریاد و جنجال‌سازی به دنبال پیروزی و امتیاز است. این را مدیرعامل نفت آبادان هفته گذشته مدعی شده. راه‌آهن هفته گذشته نفت آبادان را برد تا در روزی که به شدت نیازمند پیروزی بود به 3 امتیاز با ارزش برسد. تیم تحت رهبری دایی حالا 22 امتیازی شده و فاصله کمی با صدرجدول دارد. آنها اگر فردا بتوانند تیم میانه جدولی مس را شکست دهند این شانس را خواهند داشت تا حتی خود را به هم امتیازی ملوان در رده دوم برسانند. مس هم که علیرغم شروع کم فروغ ابتدای فصل رفته رفته جان می‌گیرد در صورت پیروزی در این دیدار می تواند خود را به جمع بالانشینان جدول اضافه کند.

مس هم اکنون با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول است.

این دیدار نیز عصر پنجشنبه و از ساعت 15:15 در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز