خبرگزاری کار ایران

بازیکن سابق بارسلونا یا هدف چلسی؟

گزینه‌های جانشینی کواچیچ در رئال مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۵۲

به نظر می‌رسد تیاگو آلکانترا مشتاق بازگشت به اسپانیا باشد، در حالی که میرالم پیانیچ مدت‌‍‌هاست توسط تیم‌های شاغل در لالیگا هدفگذاری شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، در حالیکه شایعات مذاکرات بین لوکا مودریچ و اینترمیلان به گوش می‌رسید، طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی متئو کواچیچ امشب در تست‌های پزشکی باشگاه چلسی حاضر می‌شود و به صورت رسمی رئال را ترک می‌کند. باشگاه رئال مادرید هم در این بین میرالم پیانیچ و تیاگو آلکانترا را زیر نظر دارد تا پیش از شروع مسابقات فصل جدید جانشین بازیکن کروات را معرفی کند.

تیاگو: بازگشت تابستان به اسپانیا

یولن لوپتگی به همراه تیم ملی اسپانیا با تیاگو آلکانترا همکاری داشته و بازیکن 27 ساله پرورش یافته در آکادمی باشگاه بارسلونا با وجود اینکه تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، به بازگشت تابستانی و حضور دوباره در اسپانیا می‌اندیشد. کارل هینز رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته اعلام کرد درصورتی که بازیکن بخواهد باوارایی‌ها را ترک کند آنها مانع از جدایی آنها نمی‌شود:" در حال حاضر ما نگاه می‌کنیم که کدام بازیکنان می‌خواهند تیم را ترک کنند. ما در یک پست 9 بازیکن در اختیار داریم."

باشگاه بایرن مونیخ با وجود انتقال تابستانی فصل گذشته خامس رودریگز رابطه موفقی با رئال مادرید داشته و پیش بینی می‌شود با ورود دو تیم در مذاکرات، رقم 60 میلیون یورو برای خرید تیاگو هزینه می‌شود.

گزینه‌های جانشینی کواچیچ در رئال مشخص شدند

 

رئال مادرید: مشتری قدیمی پیانیچ

میرالم پیانیچ که از سال 2008 تا 2011 در تیم لیون حضور داشت مدنظر باشگاه رئال مادرید قرار گرفته بود و رئال مادرید می‌داند کمتر از 80 میلیون یورو او نمی‌تواند از یوونتوس جدا شود. بازیکن طراح بیانکونری در هفته‌های گذشته مدنظر چلسی و بارسلونا قرار گرفته بود و تصمیم گرفت همچنان با قهرمان سری آ ادامه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز