خبرگزاری کار ایران

تصمیمات اشتباه پورموسوی در شکست سنگین مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۰۲

تغییراتی که پورموسوی در ترکیب تیم برنده خود ایجاد کرد در شکست سنگین مقابل پرسپولیس نقش داشت.

به گزارش ایلنا، فولاد خوزستان باخت سنگینی را مقابل پرسپولیس تجربه کرد. این شکست انتقادهای زیادی سمت و سوی سیروس پورموسوی سوق داد. شاگردان برانکو در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادند که اگر تعدادی از آنها گل می‌شد شاید فولاد با شکست سنگین‌تری تهران را ترک می‌کرد. سروش رفیعی که قرار است نیم فصل به پرسپولیس برگردد از ابتدا در ترکیب فولاد قرار گرفت.

این تصمیم احساسی با همه صحبت‌هایی که قبل از بازی درباره رویارویی‌اش با پرسپولیس شنیده می‌شد کار را برای این بازیکن سخت کرد. به طوری که سروش حتی نتوانست نیمی از توانایی‌هایش را هم به نمایش بگذارد.

از طرفی دیر اضافه شدن او به تمرین‌ها هم باعث شده بود تا به لحاظ بدنی هم در شرایط ایده آلی نباشد. انتقاد دیگری که به فولاد وارد شد عملکرد خط دفاعی بود. مدافعان این تیم نتوانستند مقابل مهاجمان پرسپولیس ساختارشان را حفظ کنند.

البته وقتی تیم می‌بازد خیلی راحت می‌توان درباره‌اش حرف زد. شاید اگر سیروس پورموسوی از ابتدا به ترکیب تیم برنده‌اش مقابل پارس جنوبی دست می‌زد شکل انتقاد‌ها تغییر می‌کرد و امروز همین منتقدان می‌گفتند که چرا چنین تصمیمی گرفتند.

به هرحال تمرین‌های این تیم آغاز می‌شود و شاید بهترین کار برای کادرفنی صحبت کردن با بازیکنان برای فراموشی باخت در تهران و بالا بردن توان روحی آنها است. فولاد از امروز باید خود را برای بازی خارج از خانه با نفت مسجدسلیمان آماده کند. مسابقه‌ای که سه امتیازش برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد. نفتی‌ها به دنبال نخستین سه امتیازشان هستند و فولاد در پی جبران و فراموشی شکست مقابل پرسپولیس. اما نکته‌ای هنوز مشخص نیست؛ اینکه پورموسوی برای بازی هفته سوم آیا تغییراتی در چیدمانش خواهد داشت یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز