خبرگزاری کار ایران

دردسر لوپتگی برای انتخاب ترکیب خط میانی رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۹۵

خط میانی رئال مادرید در موفقیت‌های سال‌های اخیر این تیم از جمله سه قهرمانی متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی داشته و منطقه‌ای از میدان است که برای فصل جدید رقابت برای رسیدن به آن خیلی زیاد است.

به گزارش ایلنا، کاسمیرو، کروس و مودریچ سه مهره اصلی این منطقه در دوران مربیگری زین‌الدین زیدان بودند و با حضورشان تعادل لازم و کیفیتی تأثیرگذار را به بازی رئال مادرید می‌دادند.

کاسمیرو بازیکنی با توانایی‌های تدافعی است و قابلیت تحسین‌برانگیزی در بازپس‌گیری توپ دارد. کروس که جای ژابی آلونسو را گرفت در بازیسازی تبحر دارد در حالی که مودریچ هم حلقه ارتباطی میان خط میانی و مهاجمان است و به خاطر تبحرش در ایجاد موقعیت گلزنی تحسین می‌شود. او که بهترین بازیکن جام جهانی 2018 هم لقب گرفت، برای رئال مادرید بازیکنی حیاتی است و با اینکه هر وقت بازی کرده تأثیرگذاری‌اش محسوس بوده، زمانی که در ترکیب رئال مادرید غایب بوده، نبودش محسوس‌تر بوده است. حالا با 32 سال سن او رهبر خط میانی رئال مادرید است و به نقش خود به‌عنوان فرمانده و الگویی برای هم‌تیمی‌های جوانترش ادامه خواهد داد.

ایسکو اصلی‌ترین جانشین برای او در این پست است و بازیکنی که خولن لوپتگی، سرمربی جدید کهکشانی‌ها به شدت به آن علاقه دارد و قبلاً هم با او در تیم ملی کار کرده است. از این رو این پیش‌بینی وجود دارد که او می‌تواند در آینده جای مودریچ را بگیرد.

در همین حال بازیکنانی مانند مارکوس یورنته، دنی سبایوس و متئو کواچیچ هم هستند که در برنابئو نتوانسته‌اند خوش بدرخشند. با این تعدد بازیکن کاملاً مشخص است که چرا باشگاه تمایلی به خرید بازیکن نشان نمی‌دهد و در عوض آن لوپتگی با یک پازل تاکتیکی سخت برای پیدا کردن بهترین ترکیب و شیوه بازی مواجه شده است.

منبع: مارکا - داوید مدینا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز