خبرگزاری کار ایران

تلخ‌ترین خبر ممکن در آستانه رقابت‌های آسیایی جاکارتا؛

پایان رویای پرچمداری؛ کیمیا علیزاده رباط صلیبی پاره کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۲۲

بانوی قهرمان تکواندوی کشورمان در آستانه رقابت‌های آسیایی جاکارتا با مصدومیتی شدید مواجه شد و حضور در این بازی‌ها را از دست داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ده روزه ای را در کرج بر پا کرده است.

کیمیا علیزاده ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی 2018 - جاکارتا در تمرین صبح امروز (یکشنبه - 14 مردادماه) تیم ملی دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسیMRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACLزانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم در بازی های آسیایی نمی باشد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان که در تورنمنت بین المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود جایگزین علیزاده در وزن 67- کیلوگرم می شود.

ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، الهه شیدایی در وزن 53- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن +67 کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هستند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.

این دختر تکواندوکار که اولین مدال تاریخ ورزش زنان ایران را در المپیک 2016 کسب کرده بود، اخیرا توسط هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان پرچمدار ایران دربازی های آسیایی 2018 انتخاب شد. با این مصدومیت و با توجه به غیبت علیزاده در بازی های آسیایی باید منتظر معرفی پرچمدار جدید کاروان ایران از سوی کمیته ملی المپیک باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز