خبرگزاری کار ایران

جهت آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا؛

تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رشت اردو زد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۱۳

تیم ملی تکواندو بانوان ایران از امروز به مدت یک هفته اردوی آماده سازی خود را در رشت برپا می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن سترگی رئیس هیات تکواندو استان گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران پیرامون برپایی این اردو اظهار داشت: در این اردو ، هشت تکواندوکار برجسته از استان‌های مختلف حضور دارند.

وی افزود: ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم ترکیب تیم‌ ملی تکواندو بانوان را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: همچنین کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم دیگر نفرات حاضر در این اردو هستند که برای شرکت در مسابقات جام ریاست فدراسیون ازبکستان آماده می شوند.

سترگی ادامه داد: این اردو به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: در مدت برپایی اردو ، ملی پوشان تکواندو بانوان تمرینات مشترکی را با تیم منتخب استان گیلان انجام می دهند که این امر باعث پیشرفت تکواندو گیلان خواهد شد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی‌تکواندو بانوان ایران خود را برای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی، از پنجم خردادماه سال جاری به مدت سه روز و به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز