خبرگزاری کار ایران

فرمان سرمربی چلسی به هازارد و کورتوآ

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۷۸

سرمربی چلسی به دو ستاره مورد توجه این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد اجازه جدایی نخواهد داد.

به گزارش ایلنا، مائوریتسیو ساری، مربی چلسی به ادن آزارد و تیبو کورتوا گفته که آنها به باشگاه دیگری نخواهند پیوست. رئال مادرید کورتوا را با قیمت 35 میلیون پوند می‌خواهد اما چلسی نمی‌خواهد او را با چنین قیمتی بفروشد. آزار هم زیر نظر رئال است اما چلسی قصد فروش او را هم ندارد.

انتظار می‌رود این دو بازیکن که در تیم بلژیک در جام جهانی خوش درخشیدند در تمرینات چلسی حاضر باشند.

ساری از زمانی که به چلسی آمده گفته که تنها رودررو با این دو بازیکن صحبت خواهد کرد. او می‌خواهد پیش از دیدار کامیونیتی شیلد در روز یکشنبه، اوضاع این دو بازیکن را مشخص کند. هیچ‌ کدام از این دو نفر مقابل منچسترسیتی به میدان نخواهند رفت.

کورتوا وارد آخرین سال قراردادش شده و در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، می‌تواند در پایان فصل به‌صورت آزاد به تیم‌های دیگر برود. چلسی اما تنها در صورتی او را می‌فروشد که جانشین خوبی برایش پیدا کند. این اتفاق نیفتاده و قیمت پیشنهادی رئال مادرید هم به نظر مقامات چلسی بسیار پایین است.

از قرارداد آزار هم دو سال باقی مانده است. او در حال حاضر 220هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و باشگاه هم مدت‌هاست به او پیشنهاد قراردادی جدید به ارزش 300هزار پوند در هفته را داده است، ولی او هنوز آن را نپذیرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز