خبرگزاری کار ایران

حواشی مراسم بدرقه تیم امید +عکس

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۳۱

مراسم بدرقه کاروان تیم ملی امید با حضور اصحاب رسانه در سالن همایش کمیته ملی المپیک برگزار شد.

حمید استیلی و تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی تا ساعت ۱۸:۱۵ آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به چین را برگزار کردند. مراسم با سخنان محمدرضا احمدی، مجری برنامه آغاز شد و در ابتدا کلیپی پنج دقیقه‌ای از افتخارات تیم ملی در سال اخیر پخش شد.

پس از پخش کلیپ مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال برای دقایقی برای سخنرانی کرد و پس از آن نوبت به زلاتکو کرانچار رسید.

حواشی مراسم بدرقه تیم امید +عکس

کرانچار درخصوص شرایط تیم ملی امید گفت: مسیر راحتی نداریم اما مفتخریم که به من اعتماد کردند و رهبری تیم را برعهده داشته باشیم. امیدواریم سرافزارانه از سفر برگردیم. از جانب خودم میگویم با دو مسابقه اخیری که داشتیم تحت تاثیر نمایش بازیکنان قرار گرفتم. خیلی به آینده این تیم امیدوارم. مطمئن باشید جوانان من با افتخار این پیراهن را برتن کردند و پس از نمایش جام جهانی روحیه ای گرفتند که همانند شاگردان کی روش موفق ظاهر شوند.

وی افزود: استفاده بکنم از رهبر معظم انقلاب که راضی بودند و مطمئن باشید جوانان ما هم مایه افتخار ایران خواهند شد. هیچ افتخاری بزرگتر از این نیست که ورزشکاران در آسیا بخواهند برای پرچم کشورشان مبارزه کنند و قطعا بازیکنان ما با تمام وجود این کار را انجام می‌دهند.

کرانچار در خاتمه افزود: تشکر می‌کنم از اعضای فدراسیون فوتبال و اهالی رسانه که با اشتیاق کار ما را دنبال می‌کنند و مطمئن باشید با نمایش خوب مایه افتخار خواهیم شد. از همگی سپاسگذارم و با غرور زیاد برای بازی‌های آسیایی می‌رویم.

حمید استیلی نیز گفت: یادی از شهدا کنیم که به خاطر آنها در حال حاضر به راحتی فوتبال بازی کنیم. ما برای انتخاب بازیکنان مشکل داشتیم. هیئت رئیسه خیلی زحمت کشیدند. پشت ما بودند تا یک تیم بسیار خوب انتخاب کنیم. اماده سازی بازیکنان هم خیلی سخت بود اما با تلاش کادر فنی سعی کردیم بهترین ها را انتخاب کنیم. سخت بود بیست بازیکن را در نظر بگیریم. پتانسیل تیم ملی خیلی بیشتر از اینهاست. شاید بازیکنانی را نادیده گرفته باشیم اما درب‌های تیم بر روی جوانان ایران باز است تا پس از جاکارتا خودشان را نشان بدهند.

وی ادامه داد: از اصحاب رسانه خیلی تشکر می‌کنم که کنار فدراسیون فوتبال به ما کمک کردند. سال های سال راه اشتباه رفتیم و حالا در مسیر درست قرار گرفتیم. بازیکنان ما با بازیکنانی بازی کردند که بیشتر از بیست و سه سال داشتند. امیدواریم این روند را تا المپیک داشته باشیم. قول  میدهم بازیکنان ما بیش از توانشان در جاکارتا بگذارند تا مردم ایران را در این مشکلات خوشحال کنند.

حواشی مراسم بدرقه تیم امید +عکس

استیلی در خاتمه افزود: هر چیزی که خواستیم فدراسیون برطرف کرده و همه دست به دست هم دادند تا تیم امید نتیجه بگیرد و بعد از چهل و چهار سال راهی المپیک شود. جا دارد از همه تشکر کنم از باشگاه ها از مدیران و امیدوارم دعای شما بدرقه راه ما باشد.

بازیکنان و اعضای کادرفنی پس از دریافت جوایزشان با مهدی تاج، محمود شیعی و محمدرضا ساکت عکسی به یادگار ثبت کردند.

حواشی مراسم بدرقه تیم امید +عکس

حواشی مراسم بدرقه تیم امید +عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز