خبرگزاری کار ایران

​همگروهی تیم ملی بانوان ایران با ماکائو، هنگ کنگ ، لبنان و امارات

آزمون: برای موفق شدن دربرابر تیم های فوق نیازمند بازبهای تدارکاتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۶۵

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با تیم های ماکائو ، هنگ کنک ، لبنان و امارات همگروه شده و کار راحتی رادر مرحله نخست رقابت های مقدماتی المپیک 2029 توکیو نداریم.

به گزارش ایلنا ، مریم آزمون مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان اظهار داشت: دورنخست مرحله مقدماتی رقابت های المپیک 2020 توکیو آبان ماه برگزارمی شود که پس از قرعه کشی با تیم های ماکائو ، هنگ کنگ ،لبنان و امارات همگروه شدیم، از تیم ماکائو شناخت زیادی نداریم ،تیم ملی فوتبال زیر 16 سال با هنگ کنگ بازی کرده وفیلم بازی این رده سنی را دراختیار داریم.  تیم امارات درکشورهای عربی فعال است  واز بازیکنانی بهره می برد که از کشورهای مختلف حضورداشته وتابعیت امارات را دارند ازلبنان نیز شناختی نداشته و تاکنون بااین تیم بازی نداشته ایم.  

وی افزود: بطورکلی فوتبال رشته پرطرفداری است و اکنون درقسمت بانوان نیز این رشته رشد بسزایی دارد.  

آزمون گفت: هربازی برای ما حکم فینال را دارد چراکه برای رسیدن به هدفمان راه سختی را پیش رو داریم اکنون دیگرتیم های حریف دست وپا بسته ای نیستند و مسابقات سختی را پیش رو داریم آن چیزی که برای فوتبال بانوان اهمیت داردباید رشد داشته وبا آمادگی درمسابقات حضوری موفق داشته باشیم.  هدفمان این است که ازگروه خود بالا بیایم و برای رسیدن به این هدف نیازمند بازیهای دوستانه هستیم. شرایط ما بسیارسخت است وباید بازیهای تدارکاتی داشته باشیم تا درمقابل حریفان ناشناخته خود روبرو شده وبهترین عملکرد را داشته باشیم.   

وی درادامه با بیان اینکه همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا بتوانند مانند تیم ملی فوتسال عملکرد موفقی داشته باشند و فوتبال بانوان درجایگاه خوبی قراربگیرد افزود: این تیم هدف بزرگی دارد. درتیم ملی بانوان جوان گرایی شده و با پتانسیل هایی که داریم می خواهیم موفق باشیم هدفمان این است که ازگروه خودمان بالا بیایم که با حمایت های بیش ازپیش فدراسیون و کمیته بانوان بدون شک این اتفاق رخ خواهد داد. خوسبختانه فدراسیون فوتبال بانگاه حمایتی که از تیم ملی فوتبال بانوان داشته بستررا برای موفقیت این تیم فراهم کرده و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. با توجه به تعطیلی  لیگ زمان خوبی داشتیم تا بازیکنان را دراختیارداشته و با شناسایی آنها برنامه ریزی دقیقی دردستورتمرینی ملی پوشان داشته باشیم.  

مربی تیم ملی فوتبال بانوان درپایان این گفت و گو بااشاره به اردوهای تدارکاتی پیش رو گفت: تا آبان ماه ،حداقل باید3 اردو درشهریورماه، 3 اردو درمهرماه وتاقبل از اعزام که درآبان ماه است، یک یا دو اردو برگزار خواهیم کرد در مرداد ماه نیز تست های ارزیابی بانوان را زیرنظرکمیته پزشکی خواهیم داشت تا ازلحاظ آمادگی جسمانی بازیکنان را شناسایی کرده  و با پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان برنامه ریزی کاملی را داشته ودر مسابقات پیش رو عملکرد موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز