خبرگزاری کار ایران

نعمتی: زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل کردم/ همه گفتند با جدایی چند بازیکن ضعیف می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۰۳

مهاجم گلزن پرسپولیس در مورد دبلش مقابل فولاد و پیروزی تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: خدا را شکر فکر می‌کنم و به نظرم این یکی بازی‌های خوب پرسپولیس بود و از زمانی که به این تیم آمدم بازی به این خوبی کم داشتیم. تنها نکته منفی بازی این بود که متاسفانه کمال را در دقایق ابتدایی از دست دادیم ولی خوشبختانه شیوه‌مان تغییر نکرد و به همان شکل ادامه دادیم و نتیجه گرفتیم.

وی در مورد 2  گلی که به ثمر رساند گفت: خدا را شکر می‌کنم و تمامش زحمت بچه‌ها و کادر فنی و حمایت هواداران بود. همانطور که گفته بودم هفته به هفته تیم ما شرایط بدنی خود را بدست می آورد و آماده‌تر می‌شویم  و کم کم تبدیل به همان پرسپولیس سابق خواهیم شد.

مهاجم پرسپولیس در مورد جدایی ستاره‌های این تیم در نقل و انتقالات و نگرانی از افت تیم گفت: همه می‌گفتند ضعیف می‌شویمدیدید که بازیکنان خوبی از دست دادیم اما پرسپولیس پرسپولیس است. امیدوارم این شرایط خوب را ادامه دهیم و در نهایت به هتریک قهرمانی آسیا برسیم.

نعمتی در مورد اینکه پست اصلی او هافبک است و در پست جدید چقدر راحت کار می‌کند، گفت: من پیش از این هم فوروارد بازی کردم و هم هافبک. فرقی نمی‌کند کجا بازی می‌کنم و مهم این است که تیم شرایط خوبی داشته باشد و برنده شویم.

وی در پایان در مورد بازی با الدحیل گفت: امیدوارم در زمین حریف دست پر برگردیم و با یک نتیجه خوب بازی را تمام کنیم و در این صورت مطمئنم بازی برگشت به سود ما تمام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز