خبرگزاری کار ایران

تکرار شوم تاریخ برای استقلال/ آبی ها قهرمان نمی شوند!

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۷۸

استقلال برای پنجمین بار در طول تاریخ دو بازی نخست خود را در لیگ برتر نبرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2-2 در برابر ذوب آهن در فولادشهر متوقف شد و در حسرت کسب اولین برد در لیگ هجدهم باقی ماند؛ آنها در حال حاضر با انجام یک بازی بیشتر از رقیب سنتی خود یک امتیاز کمتر دارند و ممکن است فاصله در ادامه به عدد 4 افزایش پیدا کند.

آبی پوشان تهرانی با احتساب این دوره در طول تاریخ لیگ برتر برای بار پنجم بود که نتوانستند بردی را در دو بازی نخست خود به دست بیاورند. آنها پیش از این در دوره های اول، چهارم، شانزدهم و هفدهم متحمل چنین حادثه ای شده بودند که در نهایت در هیچ کدام از این فصول قهرمانی برای آبی ها بدست نیامد.

استقلال در لیگ اول دو بازی نخست خود را با یک امتیاز پشت سر گذاشت اما در دیدار سوم با نتیجه 4-0 از سد تراکتور گذشتند و در نهایت هم لیگ را در رده دوم به اتمام رساندند. 

در لیگ چهارم تنها دوره ای بود که استقلال دقیقا مانند این دوره دو بازی اول خود را با نتیجه مساوی به اتمام رساند و دو امتیازی شد. آنها در هفته سوم با نتیجه 2-1 در خانه خود از سد فجرسپاسی گذشتند و در نهایت رتبه سوم لیگ را به خود اختصاص دادند.

پس از آن دیگر استقلال چنین شروع ضعیفی نداشت تا شانزدهمین دوره که با منصوریان به لیگ آمدند و در دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفتند. استقلال در هفته سوم هم به صنعت نفت باخت و در نهایت اولین برد خود را در هفته هفتم مقابل ذوب آهن در تهران جشن گرفت. استقلال در پایان این دوره رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

در دوره بعدی بازهم تیم منصوریان موفق نشد بیش از یک امتیاز از دو بازی اول خود به دست بیاورد. گرچه آنها در هفته سوم موفق شدند با تک گل جپاروف از سد تراکتور بگذرند و در پایان هم رده سوم را به خودشان اختصاص بدهند.

و حالا برای پنجمین بار شاهد چنین رویدادی هستیم؛ برای سومین فصل پیاپی. تاریخ نشان داده که هر وقت استقلال دو بازی اول خود را در لیگ برتر نبرد در پایان قهرمان نمی شود و یکی از دو رتبه دوم یا سوم را به خود اختصاص خواهد داد. آنها یک دوره در میان دوم و سوم شده اند و حالا نوبت آن است که در پایان عنوان نایب قهرمانی را مال خود کنند.

روی مثبت قضیه هم این است که برای سومین بار استقلال بعد از ناکامی در دو بازی نخست در هفته سوم به مصاف تراکتور می رود. در دو دیدار قبلی دو برد به استقلال رسیده و باید دید این تیم می تواند در برابر پرشورهای تبریزی هت تریک کنند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز