خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: فکر برد را می‌کردیم ولی این نتیجه را نه/ شرایطش پیش بیاید به رکورد حسینی هم فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۶۳

گلر پیکان در مورد دیدار با سایپا و دومین کلین‌شیتش در لیگ برتر می‌گوید.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پیکان مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دربی خودروسازها همیشه برای دو تیم حساس است و خوشبختانه ما توانستیم با تمرینات خوبی که داشتیم و تدابیر کادرفنی پیروز شویم و 3 امتیاز مهم بدست آوردیم.

وی در مورد نتیجه پرگل بازی گفت: ما برای برد به زمین آمده بودیم و به نتیجه بازی فکر نمی‌کردیم. پیش بینی ما این بود که برنده بازی شویم ولی برد با اختلاف 3 گل قابل پیش بینی نبود ولی خوشبختانه از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردیم.

گلر پیکان در مورد بسته ماندن دروازه‌اش در دومین دیدار پیاپی عنوان کرد: بازی سختی بود و سایپا مهاجمان فرصت طلبی دارد که کار مقابل آنها همیشه دشوار است. اذیت شدن یک گلر در بازی فقط روی موقعیت‌های حریف نیست و شرایط بازی باعث می‌شود یک دیدار برای دروازه‌بان سنگین باشد و خدا را شکر دروازه‌ام با کمک خط دفاع و انسجام خوبی که دارد برای بار دوم بسته ماند. امیدوارم این انسجام دفاعی را تا پایان لیگ همراه داشته باشیم.

شیخ ویسی با اشاره به اینکه مثل فصل گذشته در دو هفته اول لیگ 2 کلین شیت پیاپی داشته گفت: خوشحالم این اتفاق تکرار شد. البته شرایط پیکان با استقلال خوزستان خیلی متفاوت است و سال گذشته واقعا شرایط خیلی سختی داشتیم.

وی در مورد اینکه به شکستن رکورد حسینی فکر می‌کند یا نه عنوان کرد: حقیقتش الان خیلی زود است بخواهم در این مورد صحبت کنم و در ادامه لیگ مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اگر این کلین‌شیت‌ها ادامه داشته باشد و به رکورد نزدیک شوم آن زمان بهش فکر خواهم کرد و اگر شرایطش پیش بیاید چرا که نه، هیچکس از این موضوع بدش نمی‌آید.

گلر پیکان با اشاره به دیدار با سپاهان در هفته سوم خاطرنشان کرد: هنوز بازی دوم سپاهان را ندیده‌ایم ولی آنها تیم خطرناکی هستند و خصوصا در اصفهان بازی با آنها سخت است و با آمدن آقای قلعه‌نویی روحیه و انگیزه بیشتری از فصل قبل دارند. بازی سختی داریم ولی برای برد به زمین می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز