خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو مادرید روی مهاجم دورتموند دست گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۷۹

باشگاه اتلتیکو مادرید پس از ناامید شدن از انتقال کالینیچ به لالیگا، بازیکن فصل گذشته دورتموند را هدف قرار داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید می‌داند خرید یک مهاجم تمام عیار می‌تواند تابستان دشوار آنها را به پایان برساند و به همین منظور میچی باتشوایی جدیدترین هدف باشگاه اسپانیایی است.

یکی از مهم ترین اهداف در نقل و انتقالات باشگاه‌های اسپانیایی این است که بازیکن مورد نظر با قرارداد قرضی به لالیگا می‌آید و با توجه به اینکه باشگاه به این دلیل موفق نشد مالکان جدید باشگاه میلان در خرید کالینیچ قانع کند، آنها به دنبال باتشوایی هستند. باتشوایی در زمستان گذشته با قراردادی قرضی از چلسی به دورتموند پیوسته بود.

اولیویر ژیرو یکی از گزینه‌های جانشین اتلتیکو در صورت شکست انتقال کالینیچ بود که اکنون باتشوایی جایگزین او شده است. در حقیقت بازیکن مدنظر اتلتیکو مادرید باید سه خصوصیت داشته باشد: گلزن اثبات شده، شناخته شده در اروپا و دسترسی به انتقال قرضی.

باتشوایی که دوران مناسبی را در ترکیب چلسی سپری نکرده بود با انتقال به بوندس لیگا مهره کلیدی ترکیب تحت هدایت توماس توخل بود و همچنین جام جهانی فراموش نشدنی را به همراه تیم ملی بلژیک در روسیه سپری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز