خبرگزاری کار ایران

شروع درخشان باتشوایی در دورتموند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۱۸

میچی باتشوایی خرید جدید بوروسیادورتموند در نخستین بازی خود 2 گل زد تا تیمش به برتری 3 بر 2 در زمین کلن دست یابد. آندره شورله گل سوم این تیم را در دقیقه 84 زد تا نخستین پیروزی سال جدید برای زردپوشان وست‌فالیا به دست آید.

به گزارش ایلنا، مهاجم بلژیکی چهارشنبه در آخرین روز فصل نقل و انتقالات ژانویه از چلسی قرض گرفته شد تا شکاف ایجادشده از رفتن پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال را پر کند.

پیتر اشتوگر مربی دورتموند 61 روز بعد از اخراج از کلن به ورزشگاه این تیم برگشت و بازیکن 24 ساله را در ترکیب اصلی قرار داد و او پاسخ اعتماد مربی را با زدن گل در دقیقه 35 داد و در آخرین دقیقه نیمه اول گلش به دلیل آفساید مردود شد آن هم با کمک ویدئوچک. دقیقه 62 هم گل دومش را زد.

باتشوایی نخستین بازیکن بعد از اوبامیانگ است که در بازی اولش در بوندس‌لیگا دو گل زده. مهاجم گابنی در آگوست 2013 بعد از انتقال از سنت‌اتین در پیروزی 4 بر صفر برابر آگزبورگ دو گل زد. اوبامیانگ در 144 بازی بوندس‌لیگا 98 گل زد تا اینکه با 60 میلیون پوند به آرسنال رفت.

باتشوایی پیش از این در این فصل در لیگ برتر، جام اتحادیه انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان گل زده و حالا در پنجمین رقابت توانسته دروازه رقبا را باز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز