خبرگزاری کار ایران

کلانی: افق روشنی را برای تیم ملی نونهالان می‌بینم/ شرایط تیم ملی امید مثبت است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۱۴

عضو کمیته فنی و توسعه معتقد است دررده سنی تیم های ملی پایه فدراسیون برنامه ریزی کاملی کرده است.

به گزارش ایلنا، حسین کلانی درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید گفت: بطور دقیق درجریان وضعیت این تیم نیستم چون حضورمستمردرتمرینات ندارم وتنها دربرخی جلسات مربوط به کمیته فنی فدراسیون شرکت می کنم.

وی افزود: درطول چند جلسه ای که برسرتمرینات این تیم حاضرشدم انگیزه بالای جوانان فوتبالیست زیر نظر اعضای کادر فنی را دیدم  معتقدم این تیم می تواند دربازیهای آسیایی جاکارتا عملکرد مناسبی را به نمایش بگذارد و سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کند.  

عضوکمیته فنی وتوسعه خاطرنشان کرد : بدون تردید با برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی بازیکنان می توانند به هم آهنگی های لازم برسند و همچنین کادرفنی نقاط صعف و قوت بازیکنان را در دیدارهای دوستانه شناسایی می کند.  

وی درباره انتظارات از تیم امید دررقابت های آسیایی جاکارتا گفت: شرایط تیم مثبت است وباتوجه به تمرکزی که روی این بازی ها وجود دارد فکرمی کنم می توانیم به قهرمانی هم فکرکنیم و به آن برسیم. باید حمایت همه جانبه ازآنها بشود تا بتوانیم به اهداف خوبی برسیم.   

کلانی درباره نتایج بدست آمده درباره تیم ملی فوتبال نونهالان درمسابقات کافا گفت: افق روشنی را برای تیم ملی نونهالان می بینم.  مشخص است فدراسیون فوتبال دررده فوتبال پایه برنامه ریزی کاملی کرده است وبه زیرساخت های فوتبال جدا ازمسائل تیم ملی بزرگسالان توجه ویژه ای دارد چراکه همین بچه ها آینده سازان فوتبال کشور هستند. ومی توانند با همت وتلاش برای این سرزمین افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز