خبرگزاری کار ایران

ادعای مالک سابق سپیدرود: الماس‌خاله فوتبال گیلان را نابود کرد!

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۳۴

جواد تن زاده، مالک سابق سپیدرود رشت شب گذشته در برنامه 90 حاضر شد و رئیس هیئت فوتبال استان گیلان را متهم به رشوه گرفتن کرد!

به گزارش ایلنا، جواد تن‌زاده، مالک سابق باشگاه سپیدرود در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به کنار گذاشتن شدن او از مالکیت این باشگاه اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات نادر در هیأت فوتبال استان گیلان همیشه می‌افتد؛ باید دید این تغییر مالکیت‌ها با چه اهدافی صورت می‌گیرد. در نهم خردادماه 97 رای داوری از سوی اداره کل به ما داده می‌شود و در آن آمد قراردادی که با ما داشتید، از 3 میلیارد و نیم، فقط 2 میلیارد و چند صد میلیون پرداخت کرده‌اید؛ آن یک میلیارد و 100 میلیون تومان را هم که نداده بودیم، مطالبات سال‌های قبل بود که عدم پرداخت آنها اتفاق عجیب و واجبی نبود.

او ادامه داد: من در مدت کوتاهی 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کردم و فسخ قرارداد ما فقط باید در دادگاه انجام می‌گرفت که شکایت خود را نیز اعلام کردیم؛ رای دادگاه هم داده شد ولی هیأت فوتبال استان گیلان با جعل عنوان و بدون در نظر گرفتن رای دادگاه، اجازه را به افراد دیگری داد تا مدیریت تیم را در دست بگیرند.

مالک سابق باشگاه سپیدرود تصریح کرد: همین الان بخشی که مدیریت تیم را بر عهده دارد، با هیأت فوتبال استان دچار مشکل است و از سوی دیگر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان هفته قبل به دنبال اسپانسر و مالک جدید برای سپیدرود بود که اتفاق عجیبی است.

او اضافه کرد: بیست و چهارم خردادماه رای دادگاه ما آمد و 20 روز حق اعتراض داشتیم ولی هیأت فوتبال گیلان در همان روز تیم را به بخش دیگری واگذار کرد و فروش مال غیر اتفاق افتاد؛ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان مطالبات به همراه هزینه‌های جاری تیم را باید می‌دادیم که بیشتر آن را دادیم و در مجموع حدود 4 میلیارد و نیم طی چهار ماه پرداختی داشتیم و فقط از مطالبات یک میلیارد و 100 میلیون تومان را ندادیم.

تن‌زاده خطاب به الماس‌خاله، رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: شما مافیای فوتبال در گیلان تشکیل دادید و می‌خواهید با تغییر مالکیت، 5 درصد از مبلغ حق انتقال را بگیرید که در این مدت دو بار 175 میلیون تومان دریافت کردید؛ آقای الماس‌خاله! شما فوتبال گیلان را نابود کردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز