خبرگزاری کار ایران

شایعه‌ای که باعث نگرانی استقلالی‌ها شد؛

آیمن حسین عراقی صغر سن دارد؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۶۵

ادعای شبکه تلویزیونی عراقی مبنی بر صغر سن آیمن حسین، استقلالی‌ها را نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آیمن حسین، مهاجم عراقی که چندی است برای مذاکره با تیم‌های لیگ برتری به ایران آمده است، ناخواسته درگیر حاشیه عجیبی شد که توسط شبکه تلویزیونی معرض الکوره عراق ایجاد شد.

مجری این برنامه تلویزیونی با اشاره به اسنادی که در دست داشت، مدعی شد آیمن صغر سنی دارد و نه تنها بازیکن سهمیه امید محسوب نمی‌شود، که حتی 4.5 سال بزرگتر از سقف سنی این رده است و این موضوع نگرانی‌هایی در خصوص این بازیکن ایجاد کرده است.

آیمن برای مذاکره با پرسپولیس وارد ایران شد و به دلیل محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات به توافق نرسید و در حال حاضر گزینه جدی و نزدیک به استقلال است.

مرتاض، مدیربرنامه‌های آیمن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: بالاترین مرجعی که در این مورد بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهد فیفا و AFC هستند. آیمن شش ماه قبل در رقابت‌های زیر 23 سال آسیا به میدان رفته است و از فیلترهای بین‌المللی که به دقت همه مدارک را رسد می‌کنند عبور کرده است.

وی افزود: آیمن حتی پیش از آن در رده‌های سنی مختلف هم برای عراق بازی کرده است و تمام مدارک نشان می‌دهد چنین مشکلی ندارد و ادعای مطرح شده به هیچ وجه درست نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز