خبرگزاری کار ایران

کار صیادمنش در استقلال از من سخت‌تر است

برهانی: جباروف خواسته‌های منطقی نداشت/ امیدوارم بندرعباس یک شروع خوب برای مربیگری‌ام باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۳۷

سرمربی جدید تیم شهرداری بندرعباس امیدوار است آبی‎‌های تهرانی با پشت سر گذاشتن روزهای سخت به نتایح مطلوبی دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی آقای گل استقلالی‌ها به عنوان سرمربی جدید شهرداری بندرعباس مشغول به کار شد. او که تا همین چند روز پیش سرمربی جوانان تیم استقلال بود در خصوص حضورش در لیگ دو، کار کردن با جوان‌ها و همچنین شرایط استقلال در بازی اول صحبت‌های زیر را انجام داد:

در خصوص سرمربیگری  در شهرداری بندرعباس صحبت کن.

تیم شهرداری بندرعباس یک تیم ریشه‌دار، با امکانات بسیار خوب و مدیریت ورزشی بسیار عالی دوست دارد به لیگ یک صعود کند. من فکر می‌کنم این پتانسیل در این تیم خوب و ریشه‌دار وجود دارد. مردم خوب هرمزگان هم این تیم را حمایت می‌کنند و همین سبب می‌شود امسال تلاش کنیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

پس به نوعی قول صعود به لیگ یک را به مسوولان این تیم داده‌اید!

در فوتبال نمی‌توان چنین تضمینی را داد اما این را هم باید بگویم در استان هرمزگان استعدادهای زیادی وجود دارد و من حتی معتقدم آنها باید در لیگ برتر هم نماینده داشته باشند چون حیف است یک تیم با این پتانسیل در لیگ برتر نباشد.

قبول داری کار خیلی سختی در پیش داری؟

خودم هم می‌دانم کارم خیلی سخت است اما امیدوارم یک شروع خوب برای مربیگری‌ام باشد و بتوانیم دل مردم این استان را شاد کنیم.

دلت برای جوانان استقلال تنگ نشده است؟

خیلی دوست داشتم با آنها همچنان کار کنم. کار کردن با این جوانان عالیست اما وقتی روز اول با مسوولان استقلال صحبت کردم همان موقع هم به آنها گفته بودم که اگر پیشنهاداتی از تیم‌های رده‌های بالاتر شود جدا می‌شوم و می‌روم. در واقع رضایت را از قبل گرفته بودم.

و حتی این را هم می‌دانی که خیلی‌ها گفتند برهانی به جوانان استقلال آمد تا مطالباتش را نگیرد.

همیشه باید یک مغزهای کوچکی هم وجود داشته باشد. خیلی‌ها باید همیشه منفی‌باف باشند. من به این حرف فقط خندیدم. مگر می‌شود یک نفر از این همه طلب سنگین بگذرد؟

بازی‌‌های استقلال مقابل پیکان را تماشا کردی؟

به دلیل جلسه‌ای که داشتم این بازی را کامل ندیدم، فقط لحظات حساس آن را تماشا کردم. در کل بازی‌های اول همیشه سخت است به خصوص در ورزشگاه آزادی و در مقابل تماشاگران خودی. در شهرستان‌ها فشار کمتری روی بازیکن وجود دارد.

خیلی از بازیکنان جوان در ترکیب این تیم وجود داشتند.

از قدیم گفته‌اند تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد اما امیدوارم این جوانان این طلسم را بشکنند و با نیروی جوانی تیم بزرگ استقلال را به  موفقیت برسانند.

به گوشت رسیده است که هواداران استقلال در این بازی اعتراض‌‌های زیادی را داشته‌اند.

هواداران استقلال در هر حالتی حق دارند. آنها نگران تیم هستند و دوست دارند همیشه تیم‌شان قهرمان باشد. یادم هست یک زمانی در همین استقلالی که ما بودیم 9 بازیکن ملی‌پوش داشتیم. حتی کسانی که روی نیمکت حضور داشتند بهترین‌های تیم‌های خودشان بودند.

در ترکیب استقلال یک بازیکن جوان به نام صیادمنش وجود داشت که عملکردش را چطور دیدید؟

زمانی که من به پاس آمدم 16 سالم بود. فکر می‌کنم کار صیادمنش در استقلال از من سخت‌تر است چون از یک تیم بزرگ در این سن فوتبالش را شروع کرده است. فوتبالیست باکیفیتی است. باید به آینده او خوشبین باشیم به خصوص اینکه در بازی‌های تدارکاتی پیش از فصل عملکرد خیلی خوبی داشت.

تیام و جباروف هم از استقلال جدا شدند!

دست تیام و جباروف درد نکند. به نظر من جباروف خواسته‌های منطقی نداشت. رفتار تیام هم درست نبود البته که در مورد تیام شنیده‌ام او را در طول فصل هم خیلی اذیت کرده‌اند.

قرار است تبریزی جایگزین تیام شود!

مرتضی تمام ویژگی‌‌های تیام را دارد و به نظرم در استقلال موفق خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز