خبرگزاری کار ایران

جرییات تمدید قرارداد کی روش از زبان عضو هیات رییسه

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۵۱

مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد وضعیت پیکان اظهار داشت: ما برای سومین سال متوالی با مجید جلالی به همکاری‌مان ادامه دادیم و در این مدت برنامه‌ریزی و نگاه ویژه‌ای به بخش پایه داشتیم. خوشبختانه از این نگاه هم نتیجه گرفتیم و از محصولات خودمان استفاده کردیم و توانستیم منافع ملی را هم تأمین کنیم. 

وی در مورد اینکه سقفی برای قراردادهای باشگاه پیکان در نظر گرفتند، تصریح کرد: باشگاه ما مجمع دارد و همه چیز تحت کنترل است، ما سال گذشته روی تعدادی جوان برنامه‌ریزی کردیم و آنها توانستند بالا بیایند، ما در تیم‌های پایه مبالغ قرارداد را به صورت حقوق و مثل کارمندان پرداخت می‌کنیم که این مسئله باعث ایجاد انگیزه می‌شود و فشار مالی کمتری به باشگاه می‌آورد. ما بر این اساس کارمان را پیش بردیم و خوشبختانه هم توانسته‌ایم کار به خوبی پیش ببریم و مشکلی بابت قرارداد بازیکنان و مربیان نداشتیم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه از تیم‌های پایه پیکان تجلیل شد خاطرنشان کرد: تیم‌های ما در بخش آسیاویژن درخشیده‌اند و توانستیم در رده‌های سنی مختلف روی سکو برویم، افرادی که دارای صلاحیت فنی و اخلاقی هستند، با صلاحدید کادر فنی به تیم بزرگسالان انتقال پیدا می‌کنند. مجید جلالی هم قطعا مثل سال گذشته در ادامه لیگ از جوانان استفاده خواهد کرد. پیکان در تمامی تیم‌های ملی هم نماینده دارد، همین الان در رده امید با وجود نیاز کادر فنی، چهار بازیکن ما عازم عراق شدند و امیدواریم اول از همه برای کشور و سپس برای باشگاه مفید باشند. 

وی در مورد وضعیت تیم والیبال پیکان عنوان کرد: ما می‌خواهیم روش فوتبال را در والیبال هم به کار ببریم، می‌دانیم در والیبال ما با عدم ارزش افزوده روبه‌رو هستیم، در فوتبال هرکدام از تیم‌ها که در رده‌های مختلف مثل لیگ یک، لیگ دو و لیگ برتر فعالیت می‌کنند قیمتی دارند اما این وضعیت در والیبال وجود ندارد و باعث می‌شود که افراد دارای سرمایه کمتر مجاب به حضور در والیبال شوند، اما به خاطر برند پیکان می‌خواهیم در مسابقات شرکت کنیم و با استفاده از جوانانمان، پای به مسابقات بگذاریم و تیمی خوب را تشکیل دهیم.  

شیعی در مورد حضورش در هیأت رئیسه فدراسیون و اینکه آیا فدراسیون فوتبال اساسنامه دارد، عنوان کرد:‌ ما اساسنامه داریم،‌ براساس پیگیری‌هایی هم که کردیم معتقدیم باید قانون اجرا شود و این کار در چارچوب استانداردهای فیفا پیش برود. اعتقاد دارم باید تمامی مسائل مهم پیگیری شود، در مورد اساسنامه تاکنون چیز خاصی مشاهده نکردیم و خودمان هم روی این موضوع حساسیت داریم، باید در چارچوب قوانین فیفا تمامی اقدامات لازم صورت بگیرد، من از مسئولان حقوقی هم که پرسیدم نگرانی از این بابت نداشتند. 

وی در مورد اینکه سخنگوی دولت اعلام کرده اساسنامه فدراسیون فدراسیون فوتبال مصوبه دولت را ندارد وباید در هیأت دولت به تصویب برسد، گفت: در دوران گذشته این اتفاق افتاده است. ما پیگیر موضوع خواهیم بود، طبق گزارش‌هایی که از دوران قبل به ما اعلام شده، اساسنامه تأیید شده است. اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد و من قضاوتی نمی‌کنم. در هیأت رئیسه بحث‌های مفصلی صورت می‌گیرد و در مورد اساسنامه هم صحبت می‌شود، اگر نیاز به تغییر باشد این اتفاق می‌افتد، ما نقش‌مان را فراموش نمی‌‌کنیم و مسائل را دنبال می‌کنیم. همه به دنبال انجام کار شفاف هستیم و همه موضوعات پیگیری می‌شود. 

مدیرعامل پیکان در پاسخ به این سؤال که اگر فدراسیون مستقل است چرا دولت برای آن بودجه مشخص می‌کند و پول قرارداد کارلوس کی‌روش را می‌دهد، تصریح کرد: دولت کمک می‌کند و قصد دارد به موفقیت بیشتر کمک کند، من از این دیدگاه به موضوع نگاه می‌کنم. بعید می‌دانم بودجه‌ای برای فدراسیون اختصاص یافته باشد، اما دولت گاهی کمک می‌کند و در این راستا کار را پیش می‌برد.

شیعی در مورد اینکه آیا قرار است اساسنامه تغییر پیدا کند، گفت: اساسنامه دو پایه اصلی دارد، اول اینکه باید مطابق بر استانداردهای فیفا باشد و دوم اینکه مطابق با قوانین داخلی باشد، اگر این دو پایه رایج شود، اساسنامه خوبی را مشاهده می‌کنیم و در همه جای دنیا وضعیت به این شکل است، قطعا در فرانسه و ایران اساسنامه به خاطر قوانین داخلی تفاوت‌هایی دارد اما مهم اصل موضوع است که باید براساس این دو پایه همه چیز در نظر گرفته شود. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در مورد مطرح شدن بحث بازنشسته‌ها و اینکه چه پیش بینی از این امر دارد، گفت: من از این مسئله استقبال می‌کنم، ما تأثیر استفاده از نیروی جوان را در گذشته زیاد دیدیم، نمونه بارز این مسئله در دوران دفاع مقدس بود که فرماندهی جنگ به جوانان رشید سپرده شد و آنان هم به خوبی آن مسئله را مدیریت کردند، چرا الان که جوانان بسیار نسبت به مسائل فراتر و بهروزتر شدند این اتفاق نیفتد، به نظر من این اتفاق میمونی است که امیدواریم اجرایی شود و همه از آن استقبال می‌کنند. 

شیعی در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم در مورد موضوع کارلوس کی‌روش صحبت کنم، هیأت رئیسه ادامه همکاری با کی‌روش را تأیید کرد و تأکید بر این دارد که این اتفاق بیفتد. قرار شد رئیس فدراسیون امور مربوط به این موضوع را دنبال کند، فقط در این میان وقفه‌ای در مورد بحث حقوق به وجود آمده، حقوق کی‌روش حاضر است اما به دلیل وضعیت بانکی نتوانستیم آن را واریز کنیم، اصل موضوع این است که ما به دنبال ادامه همکاری هستیم، اما باید مسائل جزئی هم درست شود. دو ماه حقوق کی‌روش به بانک واریز شده، اما نتوانستیم آن را به حساب کی‌روش واریز کنیم، ممکن است در این امر حساسیت‌هایی ایجاد شود ولی هیأت رئیسه ادامه همکاری با کی‌روش را تأیید کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز