خبرگزاری کار ایران

مهدوی: با شکست سپاهان شرایط ما تغییر می‌کند / هواداران به داوری معترض بودند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۸۵

هافبک سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با کسب سه امتیاز در دیدار هفته آینده مقابل سپاهان سرخپوشان نتایج بهتری کسب کنند.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار مقابل سایپا در هفته نخست دور جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: ما برعکس آن چیزی که تصور می‌کردیم، در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم؛ سایپا از نظر آمادگی بدنی آماده‌تر از ما بود. البته بیشتر برنامه‌های تاکتیکی آنها سانتر روی دروازه برای آرمان رمضانی بود. 

او ادامه داد: احساس می‌کنم با 20 - 25 روز تمرین بد کار نکردیم اما در نیمه دوم افت بدنی داشتیم. اگر نیمه اول را با تساوی تمام می‌کردیم شرایط خیلی بهتر می‌شد. البته فرصت گلزنی هم داشتیم که متاسفانه خوش شانس نبودیم. شرایط سختی را تجربه کردیم و آن چیزی که کادرفنی انتظار داشت را پیاده نکردیم.

هافبک سرخپوشان گیلانی درباره ادامه مسابقات و مصاف با سپاهان عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر سپاهان را در رشت شکست بدهیم شرایط ما تغییر می‌کند و می‌توانیم روحیه خوبی را برای بقیه بازی‌ها به دست بیاوریم. به هر حال بدنسازی مناسبی نداشتیم و آماده شدن ما به روحیه مناسب نیاز دارد.

مهدوی درباره خشونت طرفداران سپیدرود در ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم یکی از حراست ورزشگاه به لیدرهای باشگاه تذکر داده و آنها هم عصبانی شدند. همین درگیری لفظی شدت پیدا کرد و آنها همچنین به داوری هم معترض بودند که در جریان بازی هم چند مورد بر خلاف خطای اتفاق افتاده سوت زد. فکر نمی‌کنم آنها از نتیجه عصبانی بوده باشند چون از همه بهتر شرایط ما را می‌دانند و مشکلات تیم را درک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز