خبرگزاری کار ایران

دیدار مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با تاج

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۵۸

مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد. فهد بن عبدالله رییسی،امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال،با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که محمود شیعی،عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم در آن حضور داشت،رییسی عنوان کرد:مردم عمان خاطرات خوبی از همراهی با فوتبال ایران دارند و مایلیم این ارتباطات در آینده تقویت شود.
وی افزود:خوشحالم از فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از فدراسیون های قدرتمند در قاره آسیا که  5 تیمش در جام جهانی حضور یافته است بازدید می کنم.امیدوارم بتوانیم در آینده از تجارب ایران در زمینه های مختلف فنی بهره بیشتری ببریم.

رییس فدراسیون فوتبال هم ضمن خیرمقدم به رییسی گفت:عمان کشور دوست و برادر ماست.در سال های اخیر تعداد زیادی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای برگزاری مسابقات خود به مسقط سفر کرده اند که این نشان دهنده رابطه نزدیک میان دو کشور است.

وی افزود:بسیار خرسندیم با استفاده از ظرفیت های مشترک،همکاری های دو کشور را در زمینه فوتبال گسترش بدهیم.ارزیابی من از همکاری با فدراسیون فوتبال عمان بسیار مثبت است و امیدوارم در سایه این تعامل،همکاری های آتی گسترش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز