خبرگزاری کار ایران

ستاره سنگالی برای باشگاه نامه ارسال کرد

پایان کار مامه تیام یا استقلال؛ با پرداخت 200هزار دلار به آبی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۹۸

مهاجم سنگالی استقلالی‌ها برخلاف اظهارات مدیربرنامه‌اش با ارسال نامه ای به باشگاه از جدایی خود بعد از پرداخت بند آزادسازی خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که مدیربرنامه آبی‌ها با حضور در این باشگاه و مذاکره با مدیران تیم خبر از توافق طرفین داده بود، این مهاجم سنگالی با ارسال نامه‌ای خبر از جدایی‌اش از استقلال داده است.

ظاهرا تیام امروز کار را یکسره کرده است و با ارسال نامه ای به مدیران باشگاه استقلال به آنها اعلام کرده است که 200 هزار دلار بند آزادسازی اش را پرداخت می کند و از این تیم جدا می شود.

قرارداد تیام با استقلال در 3 بخش 6 ماه تنظیم شده است که بر طبق آن تیام می تواند در هر 6 ماه با پرداخت 200 هزار دلار از جمع آبی ها جدا شود و به تیمی دیگر برود.

با این شرایط باید جدایی تیام را از استقلال قطعی دانست و بعید است حتی مذاکرات باشگاه استقلال با مدیربرنامه آلمانی او که قرار است فردا صبح با فتحی برگزار شود هم شرایط را تغییر بدهد.

هرچند با توجه به درخشش فوق العاده تیام در فصل گذشته جدایی او خبر خوبی برای آبی ها محسوب نمی شود اما به نظر می رسد 200 هزار دلاری که این بازیکن باید به این باشگاه پرداخت کند، می تواند هزینه دریافت رضایت نامه مرتضی تبریزی را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز