خبرگزاری کار ایران

بکر زیر ذره بین آنفیلد

جایی برای اشتباه نیست!

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۰۶

بکر همان طور که پیش بینی می شد پس از درخشیدن در جام جهانی به لیورپول پیوست اما در جزیره کار سختی برای انجام دادن دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از گاردین، حالا برای آلیسون وقت خوبی فرا رسیده است تا یک زبان جدید را یاد بگیرد. او در 2016 و پس از پیوستن به رم در یک برنامه زنده تلویزیونی وقتی خواست تا ایتالیایی صحبت کند، پس از چند دقیقه باعث قطع برنامه شد. بکر بعدها در این باره گفت: بدون آن که متوجه باشم حرف های بدی زدم و این ها را وقتی فهمیدم که دیگر خیلی دیر شده بود.

او که در ابتدای کار به عنوان ذخیره شزنی کار می کرد، تنها قادر به انجام 15 بازی در اولین فصل حضورش شد و منتظر بود تا باشگاه او را بفروشد. لیورپولی ها اگر همان موقع متوجه استعداد او می شدند، برای خریدش تنها باید 8 میلیون یورو پرداخت می کردند اما او حالا گران قیمت ترین دروازه بان دنیاست.

آیا او ارزش این پول را دارد؟ این سوالی است که همواره پرسیده می شود اما در دنیای امروز که قیمت ها به طور نامحدودی روزانه بالا می روند، تنها مدیران و مربیان لیورپول می توانند به این پرسش پاسخ دهند. از منظر فوتبالی اما او می تواند از همان نقاطی به لیورپول کمک کند، که سال گذشته ضعف آنفیلدی ها بود. برای این موضوع می توان به 9 سیو حیاتی بکر در دیدار برابر اتلتیکو و یا 11 واکنش دیدنی او مقابل ناپولی اشاره کرد.

او بازی های مهم دیگری را هم برای تیمش درآورده است. رم در تساوی 1-1 برابر اینتر بدون شک مدیون عملکرد بی نظیر گلرش بود. آلیسون آن روز 6 سیو موفق داشت و کابوس ایکاردی، یکی از بهترین تمام کننده های دنیا، لقب گرفت.

بکر که علاوه بر گلر، مانند نویر می تواند وظایف یک سوییپر را انجام دهد، از خانواده ای کاملا دروازه بان آمده است. پدر، پدربزرگ و برادر او دروازه بان بوده اند و مادرش نیز گلر هندبال بود. جالب است بدانید که او اولین بار و به خاطر اختلاف سنی 5 ساله با دوستان برادرش، مجبور شد برای بازی با آن ها درون دروازه بایستد. اما نکته جالب درباره بکر، فراتر از توان فنی او به اخلاق اجتماعیش برمی گردد. او در وهله اول یک هم تیمی خوب است و همواره با شزنی رابطه خوبی داشت. بکر حتی بارها اعلام کرده است که خیلی چیزها از این دروازه بان هلندی آموخته است.

این بار اما شرایط متفاوت است. آلیسون که سال ها پیش پیشنهاد مدلینگ را به خاطر فوتبالش رد کرده بود، در لیورپول جایی برای اشتباه نخواهد داشت و از همین ابتدا باید مراقب حرکات و البته حرف هایش باشد!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز