خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات جزیره

آلیسون؛ مرد شماره یک آنفیلد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۱۲

با پایان جام جهانی، لیورپولی ها برای خرید گلر تیم ملی برزیل مصمم تر از قبل شده اند.

به گزارش ایلنا و به نقل ار تلگراف اگر مساله انتقال آلیسون از رم به لیورپول قطعی شود، شرایط جدیدی برای شماره یک آنفیلد رقم خواهد خورد.

تا لحظه ای که لیورپول یک دروازه بان جدید استخدام کند، وارد انتخاب اول آن ها بود و الان هم اولین گزینه سنگربانی در دیدار اول لیگ برابر وستهام است.

اگر لوریس کاریوس هم از وضعیت خود در باشگاه مطلع نبود، قطعا با اعلام پیشنهاد 62 میلیون یورویی لیورپول به گلر تیم ملی برزیل هیچ شکی برای او نمانده است.

این درحالیست که یورگن کلوپ نه تنها بعد از عملکرد وحشتناک او در فینال چمپیونزلیگ، که در آستانه شروع فصل و بازکشت به تمرینات پیش فصل نیز از وی حمایت کرد؛ هرچند که بخشیدن یک دروازه بان بعد از آن اتفاقات کیف کار سختی بود.

اما باشگاه درحالی که انتظار داشت کاریوس با آمادگی روحی و روانی بیشتری از تعطیلات برگردد، باز هم عمکلرد ضعیفی را از او دید و حالا معادلات عوض شده است. لیورپولی ها سابقا برای خط دفاعی از فن دایک کمک گرفته و فابینیو را نیز برای تقویت هافبک ها اضافه کردند و حالا با خارج شدن چلسی از رقابت جذی آلیسون، تنها جای خالی کوتینیو ترمیم نشده باقی می ماند.

در هر صورت رقمی که لیورپول به بکر پیشنهاد داده است، درهای خروجی برای کاریوس باز می کند. هرچند گلر 25 ساله لیورپول زمان زیادی برای جبران دارد اما تا وقتی که چنین اشتباهات سرنوشت سازی را انجام دهد، جایی در لیورپول نخواهد داشت!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز