خبرگزاری کار ایران

هشت نکته درباره خرید جدید رئال مادرید؛ عاشق اسب‌سواری و پُرخوری!

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۹۷

مدافع جدید باشگاه رئال مادرید علاقه‌مندی‌های جالبی دارد.

به گزارش ایلنا، آلوارو اودریزولا، مدافع 23 ساله محصول آکادمی باشگاه رئال سوسیه داد روز چهارشنبه به عنوان خرید جدید رئال مادرید پس از جام جهانی 2018 به طرفداران این تیم معرفی شد.

در ادامه با هشت نکته جالب از او رو به رو می‌شوید:

همیشه یک قهرمان است

او در اولین روزهای خود به عنوان یک فوتبالیست، قهرمان مسابقات ساحلی La Concha شد؛ معتبرترین مسابقات در منطقه گیپوسکوای اسپانیا.

عشق به اسب‌ها

از دوران کودکی او علاقه به خصوصی به اسب‌ها داشته است و هنگامی که او اولین قرارداد حرفه‌ای خود با رئال سوسیه داد را به امضا رساند به رویایش تحقق بخشید و یک اسب خریداری کرد. کره اسب او به نام Royaume 11 روز پیش به دنیا آمد.

آغاز در آنوئتا

او اولین بار در ورزشگاه آنوئتا که میزبانی بازی‌های خانگی تیم رئال سوسیه داد در آن برگزار می‌شود به عنوان پسربچه‌ای تجربه کرد که به همراه بازیکنان به زمین مسابقه می‌آمدند.

مسافر خوش‌گذران!

شما می‌توانید در کنار این بازیکن 22 ساله از سفر به ایتالیا لذت ببرید چون او علاقه خاصی به سفر کردن به جنوب ایسلند و نیوزلند دارد. او همچنین پاریس و نیویورک را در الویت‌های بعدی قرار داده است.

یک خانواده بسیار ورزشی

او خواهرزاده رئیس باشگاه بستکبال شهر گیپوسکواست. پسر عموی او هم در تیم هندبال بئارا بئارا عضویت دارد.

علاقه به آشپزی و موسیقی

او اغلب پرخوری را ترجیج می‌دهد و و رستوران آرزاک را در میان دیگر رستوران‌های شهر گیپوسکوا دوست دارد. اودریزولا به موزیک‌های الکترونیکی علاقه ‌مند است.

فوتبال ورزش مورد علاقه او نبود!

اودریزولا به گفته نزدیکانش به شدت ورزش اسکی را دوست داشته اما به یکباره مسیر زندگی او تغییر کرده و مجبور می‌شود فوتبالیست شود.

لذت بردن از تماشای گاوبازی

این بازیکن جوان همانند دیگر اسپانیایی‌ها از گاو بازی خوشش می‌آید. آلبرتو پرز سیمون، گاوباز حرفه‌ای دوست صمیمی اوست و او در تورنمنت‌های مختلف این رشته همیشه به عنوان یک تماشاگر حضور داشته است.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز