خبرگزاری کار ایران

ناراحتی هواداران سپاهان از شریفی و کریمی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۷۴

هواداران سپاهان از دو بازیکن با تجربه تیم‌شان گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان که همیشه یکی از باشگاه‌های سازنده فوتبال ایران بوده و در کنار خرید ستاره‌های کلیدی، محصولاتی از آکادمی و تیم‌های پایه خودش را هم به تیم بزرگسالان می‌آورد و تا کنون مهره‌های کلیدی و موفقی به فوتبال معرفی کرده است.

دو بازیکنی که تقریباً همزمان و در دور نخست حضور کرانچار در سپاهان به تیم بزرگسالان آمدند، مهدی شریفی و علی کریمی بودند که بازی‌های درخشانی در ترکیب این تیم داشته و پدیده‌های آن دوره لیگ بودند. دو بازیکنی که البته چندی بعد مسیرشان از سپاهان جدا شد و کریمی به کرواسی و شریفی برای سربازی به تراکتورسازی رفت.

این دو بازیکن فصل گذشته بازهم فرصت حضور در سپاهان را پیدا کردند و به نظر می‌رسید قصد دارند با توجه به وضعیت نابسامان سپاهان در فصل هجدهم هم به این تیم کمک کنند ولی اتفاقاتی که در نقل و انتقالات تا کنون رخ داده، خبری از علاقه به همکاری با سپاهان نداشته است.

مهدی شریفی خیلی زود با پیشنهاد پرسپولیس به تهران رفت و حتی حاضر شد به قیمت یک نیم فصل بیرون نشستن با این تیم قرارداد امضا کند.

علی کریمی هم که قلعه‌نویی اصرار زیادی به حفظ او داشت، به باشگاه اعلام کرد قصد دارد خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد ولی بعداً سر از مذاکره با تراکتورسازی و اخیراً استقلال در آورده است.

این دو بازیکن پیش از این عنوان کرده بودند در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنند و خصوصاً به سرخابی‌های پایتخت که رقیب سپاهان هستند نخواهند رفت ولی تا اینجا شریفی پرسپولیسی شده و کریمی هم در یک قدمی استقلالی شدن است.

این موضوع به شدت هواداران سپاهان را ناراحت کرده و ظاهراً دو بازیکنی که محبوبیت زیادی در اصفهان داشتند دیگر مورد علاقه سپاهانی‌ها نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز