خبرگزاری کار ایران

آخرین عملکرد خرید جدید پرسپولیس/ نصف جهانی اصیل با یک پوکر آمد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۶۷

مهدی شریفی در فصلی که گذشت از لحاظ گل زده چندان عملکرد خوبی نداشت.

به گزارش ایلنا، مهدی شریفی دومین خرید سرخپوشان تهرانی در فصل نقل و انتقالات بود که در غیر منتظره ترین شرایط ممکن به وقوع پیوست و حالا این بازیکن 25 ساله قرار است  بعد از اتمام محرومیت مدافع عنوان قهرمانی در این تیم توپ بزند.

مهدی شریفی در تیمهای پایه ذوب آهن و سپاهان رشد کرد و با سپاهان نوین پا به فوتبال حرفه ای گذاشت. او سپس راهی سپاهان شد و با این تیم درخشش فوق العاده ای داشت و محبوب هواداران شد. با این حال مصدومیت سنگینی که پشت سر گذاشت و انتقالش به تراکتورسازی بابت گذراندن خدمت سربازی اش، حسابی او را از بورس انداخت.

با این حال او در لیگ هفدهم نمایش متوسطی داشت. شریفی نیم فصل اول در تراکتوسازی بازی کرد و در نیم فصل دوم با اتمام خدمتش به اردوی طلایی پوشان بازگشت. او در نیم فصل اول در لیگ موفق به گلزنی نشد اما در جام حذفی خوش درخشید. یک گل به پدیده زد و 4 بار هم دروازه فجرسپاسی را باز کرد.

شریفی در نیم فصل دوم برای سپاهان سه بار در لیگ برتر گل زد تا آمار کلی اش در فصلی که گذشت 8 گل زده باشد.

حال باید دید این بازیکن اصفهانی که دو بازی ملی هم در کارنامه خود دارد می تواند خرید خوبی برای برانکو باشد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز