خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی منچسترسیتی در یک چهارم نهایی جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۱۹

قهرمان لیگ برتر انگلیس بیشترین نماینده را با 11 بازیکن در یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، 16 بازیکن از تیم منچسترسیتی از ابتدای جام جهانی 2018 حضور داشتند و حالا که این رقابت‌ها به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است، 11 بازیکن قهرمان لیگ جزیره همچنان در روسیه حضور دارند و هر کدام از آنها بالای سر بردن جام قهرمان را در تاریخ 15 جولای در سر دارند.

184 بازیکن اکنون شانس حضور در مرحله یک چهارم نهایی و مراحل بعدی را از 86 باشگاه مختلف دارند. وینسنت کمپانی و کوین دی بروین(بلژیک)، گابریل خسوس، دنیلو، فرناندینیو و ادرسون(برزیل)، کایل واکر، جان استونز، رحیم استرلینگ و فابیان دلف(انگلیس) به همراه بنجمامین مندی فرانسوی 11 بازیکن از ترکیب تحت هدایت پپ گواردیولا هستند که به موفقیت در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی می‌اندیشند.

نیکولاس اوتامندی و سرخیو آگوئرو(آرژانتین)، گوندوغان(آلمان)، برناردو سیلوا(پرتغال) و داوید سیلوای اسپانیایی دیگر بازیکنان منچسترسیتی بودند که از جام جهانی کنار رفته‌اند.

نکته جالب درباره 3 باشگاه برتری که بیشترین نماینده را در جام جهانی دارند اکنون در دست باشگاه‌های انگلیسی است چرا که پس از منچسترسیتی، تاتنهام(9 بازیکن) و منچستریونایتد(8بازیکن) در رده دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز