خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین آرا انضباطی فوتبال ساحلی از سوی فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۵۶

کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص برخی از تیم های لیگ برتری فوتبال ساحلی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم هایگلسا پوش یزد و ملوان بندر گز  در حالی برگزار شد که از سوی مهدی تبیانیانی، مربی تیم بندر گز تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور و رفتار غیر ورزشی رخ داد که منجر به اخراج وی شد. ضمن اینکه ایشان پس از اخراج اقدام به فحاشی به داور کرد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم های شهرداری سمنان  و مقاومت گلسا پوش یزد برگزار و از سوی علی حامدی، بازیکن تیم شهرداری سمنان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که سبب تحریک تماشاگران شد  و در نهایت منجر به اخراجش شد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم شهرداری سمنان به دلیل فحاشی به تماشاگرانش به تیم داوری و ممانعت از خروج آنان از زمین مسابقه به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

به دلیل تخلف حسین زرنگار، مربی تیم شهرداری بندرعباس در دیدار تیمش برابر شاهین خزر رودسر مبنی بر اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، وی به توبیخ کتبی محکوم است. این رای قطعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز