خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی

پیمان حسینی، سفیر جهانی فوتبال ساحلی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۵۹

از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان سفیر این رشته معرفی شد.

به گزارش ایلنا، با اعلام رسمی سازمان جهانی فوتبال ساحلی لیست 20 نفره ای از بازیکنان سراسر جهان بعنوان سفیران این رشته انتخاب و معرفی شدند.

برهمین اساس پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که عناوین برترین دروازه بان جام جهانی 2017 باهاما و برترین دروازه بان جهان در سال 2017 را در کارنامه خود دارد، به عنوان سفیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی معرفی شد.

در بخشی از گزارش سایت رسمی سازمان جهانی فوتبال ساحلی درخصوص این اقدام آمده است:

بازیکنان بدون شک یکی از اصلی ترین دارایی های فوتبال ساحلی هستند، و سازمان جهانی فوتبال ساحلی بر این باور است که آنها یک راه اصلی برای کمک به تقویت و ارتقا ورزش در مقیاس جهانی هستند. بازیکنان کسانی هستند که فنون را در زمین به نمایش می گذارند، گل ها را به ثمر می رسانند و توپ ها را مهار می کنند ... آنها کسانی هستند که همه می خواهند بازیشان را ببینند. آنها ستارگان واقعی ما هستند.

به همین دلیل است که ما برنامه سفیران را شامل 20 بازیکن از مردان و زنان معرفی می کنیم که از چهره های شناخته شده در ورزش فوتبال ساحلی هستند.

البته که نفرات معرفی شده براساس معیارهایی همچون وجهه آنها در عموم، نحوه ارتباط با طرفدارانشان و علاقمندان به فوتبال ساحلی و در نهایت با ملاحظات جغرافیایی انتخاب شده اند.

لیست کامل سفیران سازمان جهانی فوتبال ساحلی متشکل از 20 بازیکن شناخته شده از کشورهای مطرح در رشته فوتبال ساحلی در سایت جهان این رشته درج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز