خبرگزاری کار ایران

واراژدین تایم

آزمون سوم پرسپولیس زاگرب؛ نوگومتنی کلاب آلومینیج

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۴۰

بعد از پیروزی در دو دیدار تدارکاتی اخیر، امروز هم سرخپوشان جدال با حریف اسلوونیایی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس برای آمادگی جهت حضور در رقابت های لیگ برتر ایران در فصل جدید چند روزی است در کرواسی اردوی آماده سازی خود را برپا کرده است. آنها بعد از انجام دو دیدار تدارکاتی، امروز مقال نوگومتنی کلاب آلومینیج به میدان خواهند رفت. در ادامه شرایط حریف امروز سرخپوشان و در نهایت حریف پایانی این تیم را مرور خواهیم کرد.

 

آلومینیج اسلوونی: جدال با هم رنگ های بی افتخار

آزمون سوم پرسپولیس زاگرب؛  نوگومتنی کلاب آلومینیج

یک روز بعد از بازی با اینترزاپریشیچ، سرخپوشان باید در روز هفدهم تیرماه رو در روی نماینده اسلوونی قرار بگیرند.  تیمی با نام کامل نوگومتنی کلاب آلومینیج. این تیم در سال 1965-1966 موفق شد قهرمان لیگ جمهوری اسلوونی شود. آنها سال پیش هم تا استانه سقوط پیش رفتند اما در لیگ ده تیمی اسلوونی رتبه هشتم را به دست آوردند. حالا هم با هدایت اولیور بوگاتینوف می خواهند در اسلوونیا پریوا لیگ به موفقیت برسند. این تیم هیچ وقت نتوانسته در سطح اول فوتبال اسلوونی به توفیقی دست پیدا کند. وجه اشتراک آنها با پرسپولیس لباسشان است؛ این تیم هم با کیت قرمز به میدان قدم می گذارد.

لوکوموتیوا زاگرب: جدی ترین آزمون در حضور چاگو

آزمون سوم پرسپولیس زاگرب؛  نوگومتنی کلاب آلومینیج

نام آشناترین حریف تدارکاتی پرسپولیس که دست بر قضا آخرین حریف سرخپوشان پیش از دیدار با استقلال هم خواهند بود. تیمی که دو فصل قبل برای مدتی کوتاه علی کریمی را در ترکیب خود داشت و حالا باید به مصاف پرسپولیس برود. شاگردان گوران تومیچ سال پیش در لیگ کرواسی رتبه پنجم را مال خود کردند. آخرین رتبه قابل توجه آنها در فوتبال کرواسی عنوان دومی در فصل 2012-2013 بود. لوک ها جدی ترین حریف پرسپولیس هستند و قطعا بازی روز نوزدهم آنها با سرخپوشان یک محک بسیار سفت و سخت به حساب می آید. جالب ترین بازیکن کنونی لوکوموتیوا، کسی نیست جز ماتیاس چاگو. هافبک باتجربه و کامرونی که چند سالی را در فولاد خوزستان بازی می کرد و حالا در لباس این تیم کروات باید به مصاف پرسپولیس برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز