خبرگزاری کار ایران

یری مینا: باید سرمان را بالا نگه داریم / داور به نفع انگلیس سوت زد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۱۸

یری مینا شب گذشته گل مهمی برای کلمبیا به ثمر رساند و این بازیکن که از عملکردش در بارسلونا انتقاد می‌شد، می‌گوید نیاز ندارد چیزی را به کسی اثبات کند.

به گزارش ایلنا، یری مینا درباره شکست کلمبیا مقابل انگلیس و ترک جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی گفت: بسیار غم انگیز است چرا که ما همه چیز را برای آن گذاشتیم. با سختی در این بازی و گرفتگی عضله هم تیمی‌های من چیزی کم نگذاشتند و با تشکر از این گروه فوق العاده و هوادارانی که در روسیه با ما همراه بودند.

ضربات پنالتی:" ما همه چیز را در این باره در زمین به نمایش گذاشتیم، موفق هم شدیم تا نشان بدهیم تیم ما چندان هم مقابل انگلیس آسان نبود."

عملکرد داوری:"کمی تحت تاثیر قرار گرفت، به نفع آنها بود، این راهی در فوتبال است و حالا ما باید سرمان را بالا نگه داریم."

گلزنی در دقایق پایانی:"شادی بسیار مهمی بود چون خداوند این گل زیبا را به من هدیه داد. افتخار و غرور از اوست، من از خانواده ام و دوستانم که در زمان های دشوار همراهم هستند، تشکر می‌کنم."

تصمیم داشتی چیزی را به بارسلونا نشان دهید؟:"نه، من مجبور نیستم سطح خودم را به کسی ثابت کنم، خدا به من استعداد داده است.

بازگشت به بارسلونا: "من همیشه آرام هستم و به خدا اعتماد کردم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز