خبرگزاری کار ایران

پایان کار سپاهان در نقل و انتقالات با جذب 3 بازیکن

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۵۸

سپاهان قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات 3 بازیکن به جمع نفرات خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان با جذب 8 بازیکن در پنجره تابستانی نقل و انتقالات، فعال‌ترین تیم در این زمینه بوده است و با حضور کادرفنی و نفرات جدید قصد دارد چهره جدیدی در لیگ هجدهم بگیرد و ناکامی فصل گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

سپاهانی‌ها تا کنون ابراهیم صالحی، پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، خالد شفیعی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده را به خدمت گرفتند ولی این پایان کار آنها در نقل و انتقالات نیست و این باشگاه به احتمال زیاد 3 بازیکن دیگر جذب خواهد کرد.

یکی از این نفرات یک هافبک بازیساز است که کادرفنی پس از بررسی‌های زیاد یک گزینه برزیلی را مد نظر قرار داده و باشگاه برای او دعوتنامه فرستاده تا به ایران بیاید و مذاکرات نهایی انجام دهد.

علاوه بر این بازیکن، 2 بازیکن در رده امیدها قرار است به جمع بزرگسالان سپاهان اضافه شوند و کادرفنی مشغول بررسی عملکرد بازیکنان تیم‌های پایه سپاهان هستند تا دو جای خالی خود را از بین این نفرات پر کنند.

کار سپاهان در نقل و انتقالات با جذب این 3 بازیکن تمام می‌شود و این تیم آماده حضور در فصل هجدهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز