خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

بالاخره طارمی دروازه پرتغال را باز کرد (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۶۸

اگر مهدی طارمی کمی در ضربه نهایی خود مقابل پرتغال دقت کرده بود کاروان تیم ملی هنوز در روسیه حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشورمان با کسب 4 امتیاز از 3 بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی در جایگاه سوم جدول گروه B قرار گرفت و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را بدست بیاورد.

ملی‌پوشان کشورمان اگرچه در این 3 دیدار ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنند ولی در موقعیت‌هایی توانایی این را داشتند که گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند و در این صورت می‌توانستند یکی از دو تیم صعود کننده از گروه مرگ جام جهانی باشند.

یکی از حساس‌ترین موقعیت‌هایی که از دست شاگردان کی‌روش رفت بدون شک موقعیتی بود که در دقایق پایانی نسیب مهدی طارمی شد ولی گلر پرتغال به خوبی زاویه مقابل او را بست و مهاجم تیم ملی در حالی که توپ داشت از پایش جدا می‌شد در حالت نا متعادل ضربه‌اش را به دیواره کناره دروازه کوبید تا آه از نهاد 80 میلیون ایرانی بلند شود.

شاید همه ایرانی‌ها در تصورات و تخیلات خودشان گل شدن آن توپ را تصویرسازی کرده و به این فکر می‌کردند که زدن گل دوم ایران در آن دقایق می‌توانست چه شکلی باشد؟

اگرچه نمی‌شود چنین چیزی را به طور دقیق تصویرسازی کرد ولی اخیراً در فضای مجازی ویدیوی دستکاری شده این گل منتشر شده و بازی را جوری نشان می‌دهد که طارمی آن موقعیت را تبدیل به گل کرده است.

حجم ویدیو: ۵.۶۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز