خبرگزاری کار ایران

با پیوستن دستیار همیشگی تیم ملی به سپیدرود:

جدایی کی‌روش از تیم ملی قطعی است؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۱۴

قبولی هدایت سپیدرود توسط آقاجانیان می‌تواند به معنی قطع همکاری سرمربی تیم ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از به ثمر رسیدن سوت پایان بازی ایران - پرتغال و حذف شدن ایران در دور گروهی جام جهانی، بحث ماندن یا رفتن کی‌روش از ایران شکل گرفت و گمانه‌زنی‌ها در این مورد آغاز شد.

این موضوع با درگیری‌های لفظی که کی‌روش در رسانه‌ها با چند نفر از جمله برانکو راه‌ انداخته است، تبدیل به چالش جدی برای فدراسیون فوتبال شده و عده‌ای از اهالی فوتبال به دلیل رفتارهای تندخویانه سرمربی تیم ملی خواهان قطع همکاری با او شدند و محبوبیت سرمربی تیم ملی به واسطه بازی‌های خوب در جام جهانی، با مصاحبه‌هایش تا حدودی تحت الشعاع قرار گرفت. این اتفاق خصوصاً در بین طرفداران پرسپولیس رنگ و بوی بیشتری داشت.

از طرفی این فرضیه ایجاد شده بود که خود کی‌روش قصد ماندن در ایران را ندارد و صحبت‌هایی که مطرح می‌کند نشان از این دارد که او قصد بازگشت به نیکت تیم ملی را ندارد و به نوعی عمداً در حال خراب کردن پل‌های پشت‌سرش است.

در این میان اتفاقی که امروز افتاد هم شایعه پایان همکاری کی‌روش و تیم ملی را تقویت می‌کند. مارکار آقاجانیان، دستیار همیشگی کی‌روش و تنها مربی ایرانی که در طول این سال‌ها توانسته کنار او دوام بیاورد، هدایت سپیدرود رشت را عهده‌دار شد.

آقاجانیان شاید تنها مربی ایرانی باشد که مورد اعتماد کامل کی‌روش است و در طول این سال‌ها افراد زیادی وارد کادرفنی او شده ولی بعد از چند وقت قطع همکاری کردند و تنها آقاجانیان بوده که در طول این سال‌ها در کادر سرمربی پرتغالی حضور داشته است.

مارکار در طول این چند سال پیشنهادات مختلفی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشته است ولی هرگز کی‌روش به او اجازه جدایی از کادرفنی را نداده بود و حالا که وی تصمیم گرفته روی نیمکت سپیدرود بنشیند، شایعه قطع همکاری فدراسیون با کی‌روش تقویت شده است.

باید دید در نهایت چه اتفاقی برای نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز