خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: مشکل از آدم کوچولو‌های فدراسیون است نه کی‌روش/ خودمان اجازه دادیم به ما از بالا نگاه کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۹۵

پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به ماجرای درگیری کی‌روش و برانکو اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نتایج تیم ملی کشورمان در جام جهانی و بازی‌هایی که برابر 3 تیم قدرتمند جهان انجام دادیم، هرچقدر به کام فوتبالدوستان ایرانی شیرین بود، با صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی و جرو بحثی که با چند چهره فوتبالی دیگر از جمله برانکو به راه انداخت، آن را تلخ کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: فکر می‌کنم کی‌روش کار غیرحرفه‌ای انجام داد چرا که این تیم چند وقت دیگر بای محیای بازی‌های آسیایی شود. شاید او قصد دارد در ایران مربیگری نکند که اینطور همه چیز را به هم می‌ریزند. در هر صورت این اتفاقات به ضرر فوتبال ما و منافع ملی ما است که تحت تاثیر یک دوئل شخصی قرار گرفته است.

وی در مورد اینکه کدام یک از طرفین مقصر است گفت: به هر حال آقای کی‌روش شروع کردند و این بحث را راه انداختند. مربی تیم ملی باید یک مدیر باشد و اگر اتفاقی هم حول و حوش تیم ملی می‌افتد جمع کند نه اینکه خودش حاشیه درست کند.

پیکشسوت فوتبال با انتقاد از مسئولان فدراسیون در این باره عنوان کرد: مشکل دقیقا از همینجا نشات می‌گیرد. کی‌روش به ما، کشور ما و فوتبال ما از بالا نگاه می‌کند و مقصر این ماجرا هم مسئولان فدراسیون هستند. متاسفانه رئیس فدراسیون سکوت کرده است درحالیکه به عنوان بالاترین مرجع قانونی فوتبال ما باید ورود کند. مشکل اینجاست که می‌خواهند به هر شکل ممکن میز و صندلی خودشان را حفظ کنند. وظیفه کی‌روش این است که زیر نظر فدراسیون فعالیت کند نه اینکه فدراسیون و فوتبال مارا اداره کند.

پنجعلی ادامه داد: این مشکل فقط مختص فوتبال نیست و در تمام سطوح کشور دیده می‌شود. متاسفانه در ایران مدیریت و روابطی که وجود دارد مشکلاتی ایجاد کرده و ‌می‌بینید که وضعیت اقتصادی به چه شکل است و هر روز مردم شکایت دارند. باید به این مشکلات رسیدگی شود و فوتبال ما هم جدای از این قضیه نیست.

وی در مورد اینکه با این تفاسیر باید کی‌روش بماند یا برود گفت: همانطور که گفتم مشکل از آدم کوچولو‌هایی است که در راس کار فوتبال هستند و کار را خراب می‌کنند. اگر قرار است کی‌روش بماند باید در قرارداد او مواردی لحاظ شود و جریمه‌هایی در نظر گرفته شود تا دچار حاشیه‌سازی‌های این چنینی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز