خبرگزاری کار ایران

درباره من و کی‌روش از عادل یپرسید او همه‌چیز را می‌داند

برانکو: او قهرمان است؛ فقط قهرمانی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۴۰۷

سرمربی پرسپولیس نسبت به صحبت های سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اختصاصی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ درباره اردوی تیمش گفت: شنبه به کرواسی می‌رویم و ۱۵ روز در شهر واراژین خواهیم بود. ۴ بازی دوستانه نیز خواهیم داشت. من با تیم‌های مختلفی در این شهر اردو برگزار کرده و قهرمان شده ام و انتظار دارم تا امسال هم این را تکرار کنیم.

وی درباره روحیه بازیکنان پرسپولیس گفت: بچه‌ها تمرینات سنگینی داشتند. این چهارمین تمرین آن‌ها در دو روز اخیر است و الان شاید کمی خستگی عارض شود اما درعوض انگیزه خوبی را از آن‌ها دیده‌ام. تنها یه مقدار به خاطر مریضی کمال و شجاع عصبی هستم و نخواستم ریسک کنم. بچه‌ها خیلی خوب و با انگیزه کار می‌کنند و من هم خوشحالم.

سرمربی باشگاه پرسپولیس درباره سفر به کرواسی و دوری از فضای اخیر فوتبال گفت: کدام فضا؟ فضایی که دلار گرون شده است؟ درباره کدام کی‌روش صحبت می‌کنید؟ همان کسی که پارسال در دقایق آخر به ما گل زد و حالا هم به سپاهان رفته است؟ ( استنلی کی‌روش ) 

برانکو پس از این طعنه گفت: کی‌روش یک مربی قهرمان است! البته تا به حال قهرمانی نداشته اما قهرمان است. وقت ندارم تا راجع به این مسائل صحبت کنم.

وی درباره صحبت سرمربی تیم ملی مبنی بر این که ایران یا جای برانکو است یا کی‌روش افزود: اگر درست فهمیده باشم می‌خواهد من را از پرسپولیس بیرون کند! پس باید با مدیرعامل صحبت کنند. درباره این صحبت‌ها از او بپرسید! من با هیچ کی مشکلی ندارم و نمی‌دانم چرا از من این سوال‌ها را می‌پرسید. از عادل بپرسید او همه چیز را می‌داند!

وی افزود: من از کشوری به اینجا آمده‌ام که رفتارمان کاملا متفاوت است. ایشان از کشور دیگری می‌آید و من هم هیچ گله‌ای ندارم؛ چرا که به نحوه تربیت و رفتار برمی‌گردد.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: من چه ربطی به ایفمارک دارم؟ فدراسیون بازیکنان را مجاب می‌کند تا در کدام مرکز تست پزشکی بدهند؟ ایفمارک! پرسپولیس برای معاینه‌های پزشکی کجا رفت؟ پس دیگر مشکل کجاست؟ بیش از یک سال است که ایفمارک نبوده‌ام و حتی چندروز پیش که بچه‌ها به آن‌جا رفتند، من به خاطر یک کار شخصی دیگری که داشتم، به آن‌جا نرفتم اما نمی‌دانم مشکل کجاست! نباید در ایران دوستی داشته باشم؟ هومن افاضلی دوست بزرگ و قدیمی من است و خیلی هم به این مسأله افتخار می‌کنم. او مربی بزرگی است، دانش دارد و از طریق ایشان با همسرش آشنا شدم. حالا کسی باید تعیین کند که من با چه کسی دوست باشم؟

ایوانکوویچ درباره اتهام کی‌روش به او مبنی بر دلالی درباره مسأله بازیکنان اوکراینی گفت: من چه کار کنم که او این صحبت ها را کرده است؟ آن‌ها آمدند چون ارزیابی ما این بود که می‌توانند برایمان موثر باشند. همان‌طور که بشار و منشا آمدند. منشا هم تقریبا یک سال بازی نکرد؛ چرا درباره او نمی‌پرسند؟ من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم چرا که خودمان مشغله زیادی داریم. این به اختیارات فدراسیون برمی‌گردد.

وی درباره حمایت گرشاسبی و واکنش کی‌روش به مدیرعامل پرسپولیس نیز گفت: من اصلا درباره این چیزها اهمیت نمی‌دهم. حتی نمی‌خواهم وقتم را در این باره تلف کنم. برای من این‌ها اتلاف وقت است. رامین یک سال و نیم است که پیش ما نیست چون الویتم صادق و ماهینی بود. طارمی هم کتبا اعلام کرد که دیگری تمایلی برای ماندن ندارد. باشگاه هم از فرصت استفاده کرد و درآمدی به دست آورد. همان‌طور که مسلمان، فرشاد و صادق رفتند.

وی درباره احتمال ارائه پیشنهادهای خوب خارجی برای امیری پس از عملکرد خوبش در جام جهانی گفت: اگر این اتفاق بیفتد باشگاه نمی‌تواند واکنشی نشان دهد چرا که قرارداد او تمام شده است. باشگاه دلش می‌خواهد تا با او تمدید کند.

وی درباره انتقال بیرانوند هم گفت: من موافق نیستم اما در این باره باشگاه تصمیم می‌گرفت. به این دو بابت بازیشان افتخار می‌کنم چرا که از جان و دل مایه گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز