خبرگزاری کار ایران

پاداش قهرمانی تیم ملی انگلیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۵۷

بازیکنان انگلیس در صورت فتح جام جهانی روی هم 5 میلیون پوند جایزه خواهند گرفت. این در حالی است که بازیکنان بلژیک با قهرمانی نزدیک به 10 میلیون پوند پاداش دریافت خواهند کرد!

به گزارش ایلنا، این دو تیم پنج‌شنبه با هم بازی دارند و نتیجه آنها مشخص می‌کند که صدرنشین گروه G کدام تیم است. بازیکنان انگلیس می‌دانند که در صورت قهرمانی در جام جهانی، بسیار کمتر از بازیکنان رقیبشان پاداش می‌گیرند.

اگر مردان گرت ساوت‌گیت قهرمان شوند، هر بازیکن 217 هزار پوند دریافت می‌کند اما ستارگان بلژیک در صورت قهرمانی 400 هزار پوند پاداش می‌گیرند که در کل مبلغ2/9 میلیون پوند می‌شود.

صعود انگلیس به دور بعدی رقابت‌ها باعث شد که بازیکنان آنها در مجموع یک میلیون پوند پاداش بگیرند که بین 23 بازیکن تقسیم می‌شود. آنها در صورتی که به دور حذفی نمی‌رسیدند هیچ پاداشی نمی‌گرفتند.

اگر گرت ساوت‌گیت هم تیمش را قهرمان کند، 1/5 میلیون پوند شخصا پاداش خواهد گرفت. چنین پاداشی برای روبرتو مارتینس، مربی بلژیک یک میلیون پوند است.

در کل قهرمان جام جهانی 28 میلیون پوند از فیفا خواهد گرفت. نایب‌قهرمان 21 میلیون پوند دریافت می‌کند و تیم‌های سوم و چهارم هم 18 و 16 میلیون پوند می‌گیرند.

گفته می‌شود هر بازیکن برزیل در صورت قهرمانی در جام جهانی 750 هزار پوند دریافت خواهد کرد و این مبلغ برای بازیکنان آلمان 350 هزار پوند است.

بازیکنان تیم انگلیس پس از قهرمانی در جام جهانی 1966، نفری هزار پوند گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز