خبرگزاری کار ایران

شفر: با صادقی درباره جام جهانی برزیل صحبت کردیم / هنوز منتظر وضعیت وریا هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۰۱

سرمربی استقلال تهران در حاشیه جلسه تمرینی امروز آبی‌ها با اصحاب رسانه گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز چهارشنبه آبی پوشان گفت: ما قبل از اینکه بخواهیم تمرینات را شروع کنیم، به بازیکنان برنامه تمرینات انفرادی ارائه کردیم و بازیکنان نیز برنامه خود را انجام دادند. شما طی 2 روز گذشته دیدید که بازیکنان شرایط بدی نداشتند و تا 70 درصد آماده هستند و ما باید روی 30 درصد باقی مانده کار کنیم. باید روی مسائل تاکتیکی در تهران و اردوی پیش فصل کار بیشتری انجام دهیم. من منتظر بازیکنان ملی پوش هستم. همچنین در انتظار بازیکنانی هستم که قرارداد آنها تمدید نشده است. باقری تمدید کرد اما هنوز منتظر وضعیت وریا غفوری هستیم. یک فصل سخت و دو بازی سنگین در لیگ قهرمانان داریم و به بازیکنانی که گفتم نیاز داریم. ما می خواهیم برابر السد بازی کنیم که بازیکنانی مانند ژاوی را در اختیار دارد و اگر می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم باید خیلی سخت کار کنیم.

سرمربی استقلال در واکنش به این موضوع که این تیم در سوپرکاپ حاضر خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: در این مدت شایعات زیادی شنیدم. موضوع خیلی مهم تر از سوپرکاپ، سلامتی بازیکنان است. این برای تیم ما نیست و برای هر دو طرف خوب نیست که بدون ملی پوشان بازی کنند. طبق نامه فدراسیون ملی پوشان باید دو هفته استراحت کنند. ما برای چی در سوپر کاپ بازی می کنیم؟ زیرا می خواهیم یک بازی خوب و با کیفیت ببینیم. اگر در آن زمان برابر یکدیگر قرار بگیریم و بازیکنان ملی پوش حضور نداشته باشند، ما مجبور به استفاده از بازیکنان ذخیره هستیم اما کیفیت بازی پایین می آید. من می خواهم برابر پرسپولیس در سوپر کاپ بازی کنم اما خوب نیست که ما مجبور هستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و پرسپولیس نیز این وضعیت را دارد.

وی در ادامه درباره اردوی آبی پوشان خاطر نشان کرد: امیدوارم به اردو برویم. مشکل اصلی این است که برنامه تیم های مطرح اروپا برای بازی های دوستانه تقریبا پر است و ما نمی توانیم در این مدت کم با یک تیم آلمانی تماس بگیریم و بگوییم که می خواهیم سریعا با شما بازی کنیم زیرا برنامه های آنها از یک سال قبل پر شده است. امیدوارم سریعتر این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال درباره مشکل پیش آمده برای پاسپورت خود، افزود: باشگاه به من گفته که دو روز دیگر این مشکل حل می شود. بدون پاسپورت کار برای من سخت می شود.

شفر درباره عدم حضور تیام در تمرین استقلال ، گفت: دیروز با تیام صحبت کردیم. با مدیرعامل باشگاه با او تماس گرفتیم. امیدوارم مدیرعامل باشگاه هر چه سریعتر این موضوع را با تیام نهایی کند. او کامل در جریان است و می داند که چه اتفاقی باید رخ دهد و سپس تیام اینجا خواهد بود.

سرمربی استقلال کادر پزشکی خواهد آمد. من 10 ماه است که دکتر نوروزی را می شناسم و با او کار کردم. کارهای خوبی انجام شده و منتظریم که این قدم برداشته شود و امیدوارم امروز این اتفاق رخ دهد.

در مورد صحبت های برانکو مبنی بر اینکه بهترین بازیکنان ملی پوش، بازیکنان داخلی بودند تصریح کرد: نظر شما چیست؟ شما خبرنگار هستید و باید نظر بدهید. شما بازی ها را دیدید و می توانید نظر خود را به من بگویید. لطفا این کار را بکنید.

وی ادامه داد: فکر می کنم برانکو و کی روش باید به مرخصی بروند و استراحت کنند تا از فشار مسابقات خارج شوند. همه بازیکنان باشگاه های ایرانی را دیدند. امید ابراهیمی یکی از بهترین ها بود، مجید حسینی فوق العاده بود و بیرانوند خیلی خیلی خوب بود. ما لیگ خوبی داریم و چرا دو تیم در نیمه نهایی غرب آسیا حضور دارند؟ اگر ذوب آهن برابر استقلال قرار نمی گرفت، ما سه تیم در جمع 4 تیم برتر داشتیم. ما لیگ خوبی داریم اما می توانیم بهتر هم باشیم. لیگ آلمان و لیگ انگلستان هم می تواند بهتر شود. بازیکنان لیگ ما را در جام جهانی تماشا کردید و همه آنها فوق العاده بودند.

شفر درباره امیرحسین صادقی و حضور او خاطر نشان کرد: درباره جام جهانی برزیل صحبت کردیم و می خواستم بیشتر او را بشناسم.

سرمربی استقلال در واکنش به احتمال حضور صادقی، افزود: فکر نمی کنم. ما درباره فوتبال صحبت کردیم و درباره همکاری در استقلال صحبت نکردیم.

وی درباره جدایی احتمالی مجید حسینی و جانشینی صادقی، بیان کرد: شما درباره شایعات نظر من را می دانید. شایعات مهم نیست و مهم آن چیزی است که در واقعیت رخ می دهد. 10 ماه پیش مجید حسینی بازیکن معروفی نبود اما کار خود را به بهترین شکل انجام داد و الان یکی از بهترین ها در آسیا محسوب می شود و این مهم است.

شفر در پایان درباره احتمال جدایی ابراهیمی خاطر نشان کرد: امیدوارم ابراهیمی در استقلال بماند. او اگر در ایران بماند تنها برای استقلال بازی می کند. ابراهیمی فرمانده تیم استقلال است. در جام جهانی یکی از بهترین بازیکن ها امید ابراهیمی بود. بابت عملکرد بازیکنان در جام جهانی بسیار خوشحال هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز