خبرگزاری کار ایران

ستاره کلمبیا در لیست خرید رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۶۷

باشگاه رئال مادرید هافبک خلاق کلمبیایی را به عنوان یکی از اهداف تابستانی در نقل و انتقالات قرار داده است.

به گزارش ایلنا، جام جهانی بهترین نمایشگاه در جهان برای بازیکنان فوتبال است و رئال مادرید به خوبی استفاده از آن را می‌داند. پس از مسابقات 2014، باشگاه رئال خامس رودریگز و کیلور ناواس را  پس از اینکه دو بازیکن بازی‌های عالی خود را به نمایش گذاشته‌ بودند، به خدمت گرفت. حالا نوبت خوان فرناندو کینترو است.

طبق گفته نشریه آس، رئال پس از دو بازی عالی این بازیکن در ترکیب کلمبیا برابر ژاپن و لهستان به دنبال امضای قرارداد با اوست. کینترو با یولن لوپتگی، سرمربی جدید لوس بلانکوس در باشگاه پورتو سابقه همکاری دارد.

او در سن 21 سالگی به پورتو رفت و تحت هدایت لوپتگی 30 بازی انجام داد؛ او نمایش مطمئنی داشت و با 7 گل و سه پاس گل به لوپتگی اثبات شد. این هافبک 25 ساله می‌تواند جایگزینی مناسب برای متئو کواچیچ باشد، اگر او در نهایت تصمیم بگیرد که برنابئو را ترک کند.

لوپتگی در صورتی که تصمیم نهایی برای خرید کینترو را به باشگاه اعلام کند آن زمان آنها باید با دو باشگاه پورتو و ریورپلاته مذاکره کنند چرا که باشگاه آرژانتینی این ملی پوش را با قراردادی قرضی از پورتو در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز